Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marein schreef:captain obvious: jullie hebben E achter B ?De auto is geen probleem, we rijden met een zware bestelwagen dubbele cabine.
Wie dan leeft, dan zorgt. Als je een trailer inruilt voor een ander "vanwege veranderde ambities" zal Bokt een heel stuk minder over je heen vallen dan wanneer je dat voor je paard aankondigtCitaat:De reden voor 2 paard is idd de toekomst:
Rex_Rolfo schreef:captain obvious: jullie hebben E achter B ?
Rex_Rolfo schreef:Wie dan leeft, dan zorgt. Als je een trailer inruilt voor een ander "vanwege veranderde ambities" zal Bokt een heel stuk minder over je heen vallen dan wanneer je dat voor je paard aankondigt
Marein schreef:Update: we hebben een 1,5 paardstrailer gekocht. Er is een mogelijkheid om via een tussenschot de trailer iets kleiner te maken, moest blijken dat ze zo comfortabeler staan.
Voor de rest hebben we vooral gezocht naar "kwaliteit", het topic van het paard dat door de trailer vloer zakt indachtig. Brrrr, ik moet er niet aan denken.
Alu onderstel, bodem en laadklep, polyester bovenbouw. Beter dan een "vernieuwde" houten vloer denk ik toch.
Chumani vertrekt over 2 weken naar de stal om zadelmak gemaakt te worden, de trailer gaat mee, want ze krijgt er meteen ook trailertraining. Weer een stapje vooruit!
Gypsy schreef:Vergeet niet dat een trailer veel wind vangt. Smaller scheelt daarom in verbruik. Ik ben me het eerste ritje met de trailer lam geschrokken, we gingen hem ophalen en ik had met mijn blonde brein niet verwacht dat ie ook leeg zo zwaar voor de auto was.