Postzak paardendeken Divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

4horsenl

Postzak paardendeken Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 18:51

Vandaag kreeg ik de nieuwsbrief van Divoza binnen en zag daar de Pagony Pays Bas deken in staan. Een postzak paardendeken.
Is er iemand hier die deze deken al heeft aangeschaft? Ben benieuwd naar de kwaliteit van deze deken.
Zou deze zelf ook graag willen kopen.

Ladybird

Re: Postzak paardendeken Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:54

Ik zag dat Roland Hitze hem op G-star de Jeu had liggen. misschien kun je hem Pben? :)

Vind hem wel heeeel gaaf <3

4horsenl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 18:55

Ladybird schreef:
Ik zag dat Roland Hitze hem op G-star de Jeu had liggen. misschien kun je hem Pben? :)

Vind hem wel heeeel gaaf <3

Die foto zag ik ook op facebook voorbij komen ! :D Daarom wil ik m ook haha !
Zal eens vragen wat hij van de deken vindt

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:02

Jaaaa ik zag hem ook, hij is leuk <3

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:03

Kheb Roland even een berichtje gestuurd of hij even wil reageren :)

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:10

Is en blijft Pagony helaas dus ik verwacht er niet veel van...

RolandHitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:53

Jaaaaaaaaa!! Ik heb hem!! :D Hij is echt COOL!! *\o/*

Zoals ik nu kan beoordelen, is het een deken in een perfecte prijs-kwaliteitverhouding. De pasvorm is bij G-Star zeer goed, en ik vind het gewoon verder een zeer degelijke deken. Ik heb overigens de 0 grams, en ook voorheen vaker regendekens gehad van Pagony, waar ik vrijwel geen klachten over heb gehad.

boerinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:04

Zag het ook voorbij komen op FB, en hij is leuk!! Heb helaas net een andere regendeken gekocht -O-

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:22

Die deken is echt gaaf!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:23

Altijd oppassen met pagony dekens!
Ik heb met deze geen ervaring, maar ik had vorig jaar een flycooler deken gekocht, helemaal geen problemen mee, supervdeken. Dit jaar koop ik dezelfde deken maar met zebraprint. Na 1 dag helemaal kapot terwijl mijn paard geen sloper is. Na moeilijk doen van divoza heb ik toch een nieuwe deken gekregen, deze had een volledig andere pasvorm (??? Hoe kan dit? ??) En na 2 dagjes op de wei waren mijn paard zijn hele schouders open geschaafd door de deken, ook op de schoft was er een beginnende drukplek. Dat deken heeft snel enkeltje vuilnisbak gekregen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:24

Hier op stal 1 al een week in gebruik. Lijkt goed.

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:28

Aaah wat gaaf <3 , nu nog in maat shet :))

SophieMitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 10:52

Ik vind het ook een erg mooie deken! Nu nog hopen dat ie ook in maatje shet komt :D

4horsenl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 12:01

olafgek schreef:
Ik heb met deze geen ervaring, maar ik had vorig jaar een flycooler deken gekocht, helemaal geen problemen mee, supervdeken. Dit jaar koop ik dezelfde deken maar met zebraprint. Na 1 dag helemaal kapot terwijl mijn paard geen sloper is. Na moeilijk doen van divoza heb ik toch een nieuwe deken gekregen, deze had een volledig andere pasvorm (??? Hoe kan dit? ??) En na 2 dagjes op de wei waren mijn paard zijn hele schouders open geschaafd door de deken, ook op de schoft was er een beginnende drukplek. Dat deken heeft snel enkeltje vuilnisbak gekregen.

Aj, hopen dat deze deken beter is dan. De zebra deken zou natuurlijk wel van ander materiaal gemaakt kunnen zijn welke wellicht minder sterk is.

Neem aan dat nog niemand een de postzak deken kapot heeft ?

liesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:58

Ik heb een regen deken van pagony uit de eerdere collecties. Roze met bruin was die. Super sterk is de deken! Ik ben echt fan van die dekens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:02

olafgek schreef:

Zoals met alle dekens is pasvorm het sleutelwoord. Kapotte schouders en schoft is natuurlijk heel erg vervelend maar komt niet door het feit dat pagony het merk is maar doordat de deken qua pasvorm gewoon niet bij je paard past. ;)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:04

Vind hem echt leeuk. Zie ook veel goede reviews op de website zelf van divoza. Ik zelf ben altijd tevreden over pagony dekens. @Liesen ik heb precies dezelfde regendeken als jou die roze met bruiin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:05

Ik vind hem voor de prijs en kwaliteit vrij duur. 80 euro voor een 600D deken zonder hals. Prima dek voor regenbuitjes maar de hele dag in de stromende regen houdt die niet vol.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:19

Judith_ schreef:
olafgek schreef:

Zoals met alle dekens is pasvorm het sleutelwoord. Kapotte schouders en schoft is natuurlijk heel erg vervelend maar komt niet door het feit dat pagony het merk is maar doordat de deken qua pasvorm gewoon niet bij je paard past. ;)

het gaat me over het feit dat de 1e zebra deken een andere pasvorm had dan de 2e. de eerste was onmiddelijk stuk, maar lag wel goed. Hoe kan exact dezelfde deken nu een andere pasvorm hebben???...

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:13

Vind het wel een grappige deken! Misschien wel wat voor m'n jonkie :)

Mandynop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 20:07

Ik vind deze deken ook echt heel erg leuk! Twijfel alleen wel over de kwaliteit. Nog even over na denken voor mij!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 20:10

Ik doe al 3 jaar met een pagony deken en daar wordt echt niet voorzichtig mee omgesprongen.
Erg lang smerig geweest, pony schuurt er af en toe mee, ruzie met andere paarden, maar niets aan de hand.
Voor een sloper misschien wat minder geschikt, maar ik denk dat ze voor het gemiddelde paard in een rustige groep heel geschikt zijn. Op het aantal D letten is natuurlijk ook belangrijk, 600 is wel laag.
En de postzak deken vind ik ook verschrikkelijk gaaf! Als ik een deken nodig had zou ik hem zo aanschaffen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 20:11

Ik heb hem ook! De 200 grams versie.

Afbeelding

Vind het een fijne deken, blijft ook na het rollen netjes liggen. Enige puntje is dat het klittenband vooraan niet goed op elkaar blijft zitten. Aan het eind van de dag zit de deken aan de voorkant naar binnen gevouwen en trekt hij op de klipjes. Maar dat kan ook liggen aan dat mijn paard zo breed is, hij past deze deken maar net door zijn brede hals en schouders.

xhannaahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:14

Ik wou hem ook maar m'n vader vond em. niet nodig :(

djengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:25

Hij is erg leuk. hoe is de pasvorm van een pagony vergeleken met harry's horse?
Mijn ruin is erg breed. Harry's horse past altijd prima..