Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Ik ken alleen slecht afgelopen voorbeelden daarvan, tot heftige ruzies aan toe. Twee kapiteins op een schip.....

Doorsparen of goedkopere stalling zoeken.
Deetjeeuh schreef:Het is een hele lastige keuze om samen met iemand een paard te gaan nemen. Wat ik me dan afvraag, wil je een willekeurig iemand zoeken? Of zou je juist iemand binnen je vriendenkring willen hebben?
Denk, dat je heel goed over de afweging na moet denken. Daarnaast moet het klikken met diegene, dat kan je een zoektocht op leveren. Maar ook, bedenk wat voor afspraken je wilt gaan maken en of dat het voor jezelf waard is. Zet de voor jou voor en nadelen eens op een rij. Heb je er zelf al overna gedacht?
Verder zou mijn beslissing zijn, niet doen.Doorsparen of goedkopere stalling zoeken.
Verder weet ik natuurlijk niet hoe je reist en waar in arnhem je zit. Maar ik ken in principe ook wel wat goedkopere plekken, afhankelijk of je wilt dat alles voor je wordt gedaan of juist niet.

Deetjeeuh schreef:Leasen heb je wel degelijk wat te zeggen, het paard is op die dagen als het goed is gewoon helemaal voor jou.maar daar zou je afspraken over moeten maken. Volgens mij zit er wel verschil in!