Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:Zijn het nog merkdekens of dekens van een eigen merk, je hoeft hier niet mee akkoord te gaan. Nogmaals via de mail contact opnemen en vertellen dat één deken toeval kan zijn maar twee niet, daarbij je beroepen op het leveren van deugdelijk product en zeker een beoordeling geven op hun site bij het betreffende artikel, daar kunnen bedrijven nog al eens gevoelig voor zijn.
Je hebt recht op een deugdelijke product, waarvan je mag verwachten dat het toch een aanzienlijke tijd mee kan. Dat allebei de dekens zo snel kapot zijn, is toch wel opvallend te noemen. bigone schreef:Zijn het nog merkdekens of dekens van een eigen merk, je hoeft hier niet mee akkoord te gaan. Nogmaals via de mail contact opnemen en vertellen dat één deken toeval kan zijn maar twee niet, daarbij je beroepen op het leveren van deugdelijk product en zeker een beoordeling geven op hun site bij het betreffende artikel, daar kunnen bedrijven nog al eens gevoelig voor zijn.
Carolaaxxxx schreef:bewijs maar eens dat er niks is gebeurd met de dekens en ze kapot zijn gegaan door de wind...

bontebonte schreef:pff zoiets heb ik ook gehad , slechte service van agradi !! ik heb ze toen gebeld en alles uitgelegd toen heb ik een deel van mijn geld terug gekregen nog niet eens alles !!
ik werd slecht geholpen en respectloos behandeld .
als ik jou was zou ik je geld terug eisen wand dat valt wel onder de garantie vind ik ze horen degelijke en goede producten te regelen die wel tegen een stootje kunnen .