Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Reden van mijn afmelding was een gebroken schouderblad van mijn chauffeur, had destijds zelf nog geen rijbewijs dus iets meer begrip was wel op zn plaats geweest
demo_love schreef:Ik heb ook wel eens een wedstrijd meer dan een week van tevoren afgezegd. Het ging toen om 3 dagen 2 proefjes, en ik kreeg toen wel het verzoek het geld over te maken, terwijl ze al iemand van de wachtlijst op mijn plek hadden gezet. Dat heb ik toen mooi niet gedaan en nooit meer wat van gehoord. Het ging om meer dan 50 euro
Chessie schreef:Als jij dit weekend hebt afgezegd zijn ze waarschijnlijk nog even te druk met afhandelen van de wedstrijd om een factuur voor je te maken.
Stuur gewoon een net mailtje op de dag voor je met vakantie gaat dat je nog niets hebt gehoord, wel wilt betalen, maar met vakantie gaat. Snappen ze heus wel
Administratiekosten mogen volgens mij niet gerekend worden! Dat mag alleen de KNHS.
Demolove- vergeet niet dat er een hoop werk aan is om de startlijst weer aan te passen. Startgeld mag nu eenmaal verrekend worden. Wij zijn vaak coulant geweest als mensen voor een geldige reden afmeldden (kreupel paard oid), maar vervolgens horen mensen dat er kosteloos afgemeld is en verwachten zij het ook kosteloos te kunnen doen omdat ze liever wat anders doen in het weekend..
FriesWytske schreef:Chessie schreef:Als jij dit weekend hebt afgezegd zijn ze waarschijnlijk nog even te druk met afhandelen van de wedstrijd om een factuur voor je te maken.
Stuur gewoon een net mailtje op de dag voor je met vakantie gaat dat je nog niets hebt gehoord, wel wilt betalen, maar met vakantie gaat. Snappen ze heus wel
Administratiekosten mogen volgens mij niet gerekend worden! Dat mag alleen de KNHS.
Demolove- vergeet niet dat er een hoop werk aan is om de startlijst weer aan te passen. Startgeld mag nu eenmaal verrekend worden. Wij zijn vaak coulant geweest als mensen voor een geldige reden afmeldden (kreupel paard oid), maar vervolgens horen mensen dat er kosteloos afgemeld is en verwachten zij het ook kosteloos te kunnen doen omdat ze liever wat anders doen in het weekend..
Administratiekosten mogen ze zeker wel rekenen. Staat vaak ook in het vraagprogramma dat dit er nog evt. bij kan komen.