Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nine1987 schreef:De combinatie: intern, 15 jaar en mannelijke eigenaar doen bij mij eerlijk gezegd alarmbellen rinkelen..
Over 5 jaar kan je daar ook nog wel werken, of op een andere stal. 
chelle_dora schreef:nine1987 schreef:De combinatie: intern, 15 jaar en mannelijke eigenaar doen bij mij eerlijk gezegd alarmbellen rinkelen..
Bij mij ook. Je komt daar om te kijken voor een paard wat je wil kopen, en er wordt direct een baan aangeboden. Met 15 moet je dat nog niet willen, je geeft zelf al aan dat je liever je paard zou willen verhuizen zodat je de hele zomer het dier kan leren kennen, doe dat dan ook gewoon lekkerOver 5 jaar kan je daar ook nog wel werken, of op een andere stal.
Dott schreef:pfoe. lastig.
ik vrees dat niemand je antwoord kan geven behalve jij zelf.
je vermoeidheid herken ik heel erg, zit ook psychisch in de knoop en ben soms al doodop nog voor ik ben opgestaan.
Ik loop veel op stal en merk.dat dit me de ene keer veel energie geeft, maar de andere keer voelt het al als te veel moeite om mijn paard op te zadelen.
bij je eigen paard heb je de keus. als je daar werkt zul je bepaalde dingen moeten, ik noem maar wat: bepaalde hoeveelheid uitmesten, opzadelen, rijden. heb je daar de puf voor? en daarnaast ook nog voor je eigen?
ist evt geen optie om niet intern te gaan en part time te doen? en half uur is niet t eind van de wereld.
Shabacca schreef:Dott schreef:pfoe. lastig.
ik vrees dat niemand je antwoord kan geven behalve jij zelf.
je vermoeidheid herken ik heel erg, zit ook psychisch in de knoop en ben soms al doodop nog voor ik ben opgestaan.
Ik loop veel op stal en merk.dat dit me de ene keer veel energie geeft, maar de andere keer voelt het al als te veel moeite om mijn paard op te zadelen.
bij je eigen paard heb je de keus. als je daar werkt zul je bepaalde dingen moeten, ik noem maar wat: bepaalde hoeveelheid uitmesten, opzadelen, rijden. heb je daar de puf voor? en daarnaast ook nog voor je eigen?
ist evt geen optie om niet intern te gaan en part time te doen? en half uur is niet t eind van de wereld.
Ik moet anderhalf uur reizen, geen halfuur en dat is helaas geen optie.