Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoniem schreef:Maar als een auto mij op een weg waar niet eens 2 auto's elkaar fatsoenlijk kunnen passeren met 80 km/u voorbij wil razen, blijf ik toch echt net zo lang midden op de weg lopen totdat hij/zij afremt...
Mijn paard is braaf, maar stel ze springt ineens opzij, zijn wij (en ook de autobestuurder) nog verder van huis
Cassidy schreef:Anoniem schreef:Maar als een auto mij op een weg waar niet eens 2 auto's elkaar fatsoenlijk kunnen passeren met 80 km/u voorbij wil razen, blijf ik toch echt net zo lang midden op de weg lopen totdat hij/zij afremt...
Mijn paard is braaf, maar stel ze springt ineens opzij, zijn wij (en ook de autobestuurder) nog verder van huis
En ik ben van mening dat je jezelf, je paard en de autobestuurder zo onnodig in gevaar brengt. Als een auto met piepende banden achter je in de ankers gaat, kun jij garanderen dat je paard dan niet schrikt?
als ik al in de berm loop ja.. dan baal ik gewoon dat dat persoon geen rekening met ons houdt. Maar als ik al midden op de weg loop en de auto mij ver van tevoren ziet lopen en toch niet afremt, dan kan ik net zo koppig zijn, en dan remmen ze echt wel af hoor, en dan ga ik ook gelijk netjes aan de kant 
Anoniem schreef:moutainbikers heb ik ook vaak problemen mee... verschrikkelijk associaal vaak die mensen...
en dan boos worden als ik niet gelijk aan de kant ga, tss...
palousa_boy schreef:Anoniem schreef:moutainbikers heb ik ook vaak problemen mee... verschrikkelijk associaal vaak die mensen...
en dan boos worden als ik niet gelijk aan de kant ga, tss...
Nee neem dan ruiters die op een mountainbike pad rijden (nog tegen de richting in ook) die je bijna omver rijden onder het mom van "hier rijd ik altijd"
demo_love schreef:Voorop gesteld: ik rij niet buiten.
Maar dingen die mij logisch lijken:
Op autowegen altijd in stap, evenals het passeren van voetgangers en fietsers op een fietspad. Mensen die in het bos op een ruiterpad lopen, zou ik rustig in draf of galop passeren (waar ik op dat moment al mee bezig was). Die horen daar niet te lopen en ik mag er dan vanuit gaan dat ik ongestoord kan rijden. Als er een andere ruiter aan zou komen, zou ik wel vaart minderen ivm kuddegedrag (omkeren etc.).
hier in de straat gaan ze vaak in de berm staan met de motor uit, das ook een beetje overdreven maar ik ben al blij dat ze er moeite voor doen.