Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn voorkeur gaat tevens uit naar de Cruzado merrie van 4 jaar, al ben ik al gaan kijken naar de jaarling hengst en goh mooie lange benen (ideaal voor jumping), mooi gebouwd en kan nu al sliding stop (vader is appaloosa/quarter, moeder is Pinto).
eline1991 schreef:Bedenk wel dat het met een jong paard niet af en toe lessen is. In het begin heb je altijd, elke keer dat je er op wil hulp nodig. Dit is dus best heel zwaar. (ik heb er twee staan die ik aan het beleren ben)
Kijk dus ook zeker naar gewoon beleerde paardjes
Dreamy schreef:Hoelang rijdt je al bij mensen thuis?
Ik rij nu 14 jaar paard, waarvan 5 jaar op een manege en verder leasepaarden en pony's + 3 maanden paarden trainen in Amerika..
En nog valt het best tegen om een paard te beleren. Ook met proff begeleiding, het is echt hard werken en ik voel me net weer een beginner.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, sommige paarden lijken zadelmak geboren, maar toch wil ik je wel een beetje waarschuwen!
MaricoGraphy schreef:ok dus het kan wel op andere manieren dan rijden alleen.
Thnx allemaalMijn voorkeur gaat tevens uit naar de Cruzado merrie van 4 jaar, al ben ik al gaan kijken naar de jaarling hengst en goh mooie lange benen (ideaal voor jumping), mooi gebouwd en kan nu al sliding stop (vader is appaloosa/quarter, moeder is Pinto).
Waarom niet Shariie? Is toch mijn keuze en als ik uiteindelijk een eigen paard heb zal ik zeker ook lessen volgen aangezien ik ook wel eens wil meedoen met wedstrijden.