Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moet er niet aan denken brrr... Liselot schreef:Ik zou direct 112 bellen voor brandweer en spoed dierenarts. Dierenarts kan de paarden dan platspuiten waardoor het één en ander wat makkelijker gaat en de paarden zichzelf niet verder verwonden.
Verder heb ik geen idee hoe ik zou reageren om eerlijk te zijn
Joolien schreef:Liselot schreef:Ik zou direct 112 bellen voor brandweer en spoed dierenarts. Dierenarts kan de paarden dan platspuiten waardoor het één en ander wat makkelijker gaat en de paarden zichzelf niet verder verwonden.
Verder heb ik geen idee hoe ik zou reageren om eerlijk te zijn
Mja stel dat een van die 2 paarden helemaal in paniek raakt en de andere beschadigd, weet ik neit of ik ga wachten op een da. Was trouwens op de weg vanuit Geesteren naar Almelo.
ga niet zelf lopen trekken
m'n werkgever
Ibonn schreef:Dat is de reden waarom ik al 20 jaar mijn paard niet vastzet met touw of ketting. Ooit een heel gevecht gezien met trailer die op het deurtje lag, paard met 2 kettingen vast en in paniek dus niet bij te komen via de achterklep. Dat paard heeft zowat zichzelf en de trailer afgebroken voordat het halster knapte en het paard loskwam. Daarna eenvoudig de klep open, hij kwam er half kruipend uit.
Als een paard niet te ruim staat, kan hij best met hoofd losstaan. Bijten ze elkaar, zal ik er eerder een rek tussen zetten dan de paarden vastzetten...
Die van mij duikt met z'n harses onder de voorstang door, als je 'm niet ophijst gaat 't sowieso mis.