Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KimD schreef:Wij hebben hier geen strand in de buurt, maar als zou ik wel het fatsoen hebben om het op te ruimen, hondenstront MOET zelfs op veel plekken worden opgeruimd. Wat is dan het probleem om een pedaalemmer zak mee te nemen de stront erin te doen en deze desnoods in de zee weer te legen?
Vind ik niet meer dan netjes en zal het dan ook altijd doen. Samen op het strand, samen ervoor zorgen dat het geen puinhoop wordt.
Als mijn paard ergens in een woonwijk schijt kan hij op zijn kop gaan staan maar dat ruim ik dan netjes op. Die zak kun je aan het zadel hangen tot de eerste beste mogelijkheid om het weg te doen, meestal zitten er hengels aan namelijk. Ik vind het geen excuus om niet op te ruimen dat je paard jollig is...
KimD schreef:Als jij je paard onder controle hebt dan kun jij gewoon de poep even opruimen. Vind het altijd vreemd als een ruiter niet kan afstappen in verband met de reactie van het paard. In mijn ogen is dat gewoon luiheid van de ruiter.
Vreemde vergelijking nee, mijn hond moet ik ook onder controle houden als ik de stront opruim. Die stront moet ik ook meeslepen en ook die stront hindert mensen.
Kan er echt met mijn gedachte niet bij dat er zo laks over gedacht wordt.
WiancaR schreef:KimD schreef:Als jij je paard onder controle hebt dan kun jij gewoon de poep even opruimen. Vind het altijd vreemd als een ruiter niet kan afstappen in verband met de reactie van het paard. In mijn ogen is dat gewoon luiheid van de ruiter.
Vreemde vergelijking nee, mijn hond moet ik ook onder controle houden als ik de stront opruim. Die stront moet ik ook meeslepen en ook die stront hindert mensen.
Hoe neem jij te paard een schep mee als ik vragen mag?,
KimD schreef:Als jij je paard onder controle hebt dan kun jij gewoon de poep even opruimen. Vind het altijd vreemd als een ruiter niet kan afstappen in verband met de reactie van het paard. In mijn ogen is dat gewoon luiheid van de ruiter.
Val echt van de ene in de andere verbazing. Waarom zou een paard ervandoor gaan als ik ernaast sta? Ik heb hem gewoon nog vast dan, en nogmaals hij heeft zich te gedragen. Dat heb je een paard te leren, wat een belachelijke redenatie, je gaat er gewoon al vanuit dat je paard ervandoor gaat als je ernaast staat. Echt.. ik heb er niet eens woorden voor.
Maar waar die vloedlijn niet komt vind ik het ronduit asociaal.