Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Succes!
russel schreef:Ik krijg ook vraagtekens bij jouw reactiesPardon???? Ken jij mij of zo?
Hahaha, mag ik even smakelijk lachen, ik ken misschien wel meer mensen in dat hele gebied dan jij kan dromen en dat hele gebied meer dan op mij duimpje...
Jij weet helemaal niet waar ik vandaan kom.
Heel erg bijzonder jouw reaktie....krijg er vraagtekens bij!

russel schreef:Ts zelf weten hoe je met veiligheid om wil gaan. Bedenk je kind is pas 8 en als er een paard schrikt of niet onder controle is en gaat rennen, gaat de hele kudde mee, 8 jaar is niet echt iets wat wat te vertellen heeft over een vreemde pony. Je man is nog een beginneling, om hem ervaring op te laten doen met een vreemd paard die het gebied op zijn duimpje kent, dus weet waar er wordt geknalt en dar gaat echt had op de vlaktes of weten de snelste weg naar huis...
Mijn advies, neem eerst wat lesjes, dan is er zicht op nivo e.d iets wat heel normaal is en vroeger was dat normaal....
En voor de rel bokkers, joh post je onzin in het topic ipv achterlijke pbtjes sturen...en ja ze gaan omgelezen de prullenbak in!