Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Gisteren is meneer gemasseerd en dat heeft hem goed gedaan. Nu een paar dagen later wordt hij steeds rustiger. Heb al contact gehad met mijn trailerlaadster en zodra de trailer gechecked en gemaakt is komt zij weer langs. Het is inderdaad zo dat als ik nu met hem ga laden ik onbewust spanning heb en ik daardoor zelf ook het vertrouwen ga verliezen en dat is iets wat ik absoluut niet wil. JorisDy schreef:De mat heeft altijd goed vast gelegen. Denk dat deze echt verschoven is door al het geweld wat binnen in de trailer heeft plaatsgevonden.
Ik maak mijzelf absoluut niet gek en ben er echt heel nuchter onder. Gisteren is meneer gemasseerd en dat heeft hem goed gedaan. Nu een paar dagen later wordt hij steeds rustiger. Heb al contact gehad met mijn trailerlaadster en zodra de trailer gechecked en gemaakt is komt zij weer langs. Het is inderdaad zo dat als ik nu met hem ga laden ik onbewust spanning heb en ik daardoor zelf ook het vertrouwen ga verliezen en dat is iets wat ik absoluut niet wil.
) tenminste wat er gebeurt. Die dingen kosten tegenwoordig echt niet veel meer.
JorisDy schreef:Ben ook niet van plan de eerste keer alleen te laden, maar weer gelijk met professionele hulp. Dit ook omdat ik al 1,5 jaar bezig ben met het laden en het ondertussen al zoveel geld heeft gekost dat ik daar zeker niet op ga bezuinigen.
. Een camera gaat er ook zeker komen. Mochten jullie een goede weten laat het mij gerust weten.