Ik wil na lang sparen graag nieuwe laarzen aanschaffen, in cognac kleur. Maar ik twijfel enorm tussen Petrie of DeNiro dus vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Ik heb voor vrouwen een grote voetmaat, namelijk 43/44, maar hele smalle kuiten en enkels en lange onderbenen dus het wordt sowieso maatwerk. Mijn budget is €400, Max €500 euro.
Qua model ben ik er ook nog niet helemaal uit, weet van beide merken niet zeker of elk model in cognac beschikbaar is. Vind DeNiros echt heel mooi maar het materiaal is ben ik bang te soepel, ik houd van het iets steverigere materiaal van (vooral de oude collectie) Petrie's. Daarnaast ben ik bang dat ik in DeNiros nog grotere voeten lijk te hebben omdat ze heel nauw om de enkels aansluiten, maar misschien zijn er modellen waarbij dat minder het geval is. Bij Petrie is dat ook model afhankelijk volgens mij, ik wil sowieso geen veters maar rits aan de voor- of zijkant.
Ik ben benieuwd wat jullie mening en/of ervaring is van de verschillende modellen van deze merken en welke jullie mij aanraden!
) 
Heb zelf ook DeNiros en wil niet meer anders.