Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vilheide schreef:Ik heb zelf een ijslander en vind het erg leuk om af en toe eens een wedstrijd te rijden.
Het is me vorig jaar al opgevallen dat de inschrijfkosten voor sommige wedstrijden behoorlijk hoog zijn.
Dit jaar heb ik het idee dat het weer een stukje duurder is geworden.
Momenteel betaal je tussen de €17,50 en €25,- per proef om mee te kunnen doen.
Voor sommige wedstrijden komt daar nog zo'n €5,- bij voor een prikwei en andere wedstrijden kennen ook nog een basistarief van €10,-.
Dus als je wilt starten op een wedstrijd voor ijslanders ben je dus al gauw zo'n € 35,- kwijt en dan rij je 2 proeven.
Ik ben iemand met een niet zo'n groot budget dus vind het jammer dat deze prijzen zo hoog zijn.
Ik heb geen idee wat men bij de gewone paarden gemiddeld kwijt is om deel te nemen aan een wedstrijd.
Daar ben ik dus benieuwd naar?
vilheide schreef:Ik heb geen idee wat men bij de gewone paarden gemiddeld kwijt is om deel te nemen aan een wedstrijd.
Daar ben ik dus benieuwd naar?
FriesWytske schreef:Je rijd denk ik ijslanderwedstrijden. Ga even voor je temmen om te zorgen dat dit in het juiste forum komt.
FriesWytske schreef:vilheide schreef:Dus als je wilt starten op een wedstrijd voor ijslanders ben je dus al gauw zo'n € 35,- kwijt en dan rij je 2 proeven.
Je rijd denk ik ijslanderwedstrijden.
Ga even voor je temmen om te zorgen dat dit in het juiste forum komt.

vilheide schreef:Nu las ik gisteren dat er binnenkort ook een oefenwedstrijd wordt gehouden waar het inschrijfgeld ook € 25,- per proef is.
Dan heb ik het dus over een oefenwedstrijd waar je alleen een protocol en juryoordeel krijgt en geen officiële punten.
De wedstrijden van Hestagaman zijn momenteel de enige die nog een beetje betaalbaar zijn met € 25,- voor 2 proeven en eventueel een funproef.