Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) ik was, incl. het examen 450,- kwijt. Ik geloof dat ze ook niet veel meer dan 3 uur gereden heeft. Dus het kan wel.
Citaat:Advies van instructeur m.b.t. de te nemen rijlessen dient te worden opgevolgd voordat u kunt afrijden
) een rijschool die graag lessen verkoopt schreef:Meer informatie
Zodra u wilt rijden met een trailer voor uw boot of paard, een caravan of aanhangwagen is rijbewijs BE is een vereiste. En door een wetswijziging medio 2014 dient u bij een aanhanger met een gewicht van 750 kilo of meer al in het bezit te zijn van rijbewijs BE. Het halen van rijbewijs BE is een kleine tijdsinvestering, maar u zult er jarenlang plezier van hebben.
ikke schreef:een rijschool die graag lessen verkoopt schreef:Meer informatie
Zodra u wilt rijden met een trailer voor uw boot of paard, een caravan of aanhangwagen is rijbewijs BE is een vereiste. En door een wetswijziging medio 2014 dient u bij een aanhanger met een gewicht van 750 kilo of meer al in het bezit te zijn van rijbewijs BE. Het halen van rijbewijs BE is een kleine tijdsinvestering, maar u zult er jarenlang plezier van hebben.
Heeft iemand voor mij dat wetsvoorstel??
Zo niet, is het klinkklare onzin..........
Vesceron schreef:Ik weet wel dat er het een en ander veranderd is, tegenwoordig moet je je BE rijbewijs in 2 delen halen... voor paardentrailer heb je in ieder geval beide delen nodig. Het fijne weet ik er ook niet van, maar 750 kilo is wel errug weinig!