Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Libbylove schreef:Ik sta er ook van te kijken hoeveel paarden in de B al mooi nageeflijk lopen en constant in de aanleuning zijn.. Van de ene kant wat vroeg omdat dit natuurlijk veel tijd kost, van de andere kant goed omdat het paard al beter kan dragen in een correcte hoofd-halshouding en het dus beter voor zijn rug is.
Laura1982 schreef:wat ik jammer vindt is dat ze daar niet doorheen kon kijken werd vooral de nadruk gelegd op het feit dat hij een fries is en te kort in de hals was ze zag niet dat hij ook mooie stukjes had hals strekken en mooi de hand volgen is toch de B van beginners
Laura1982 schreef:Libbylove schreef:Ik sta er ook van te kijken hoeveel paarden in de B al mooi nageeflijk lopen en constant in de aanleuning zijn.. Van de ene kant wat vroeg omdat dit natuurlijk veel tijd kost, van de andere kant goed omdat het paard al beter kan dragen in een correcte hoofd-halshouding en het dus beter voor zijn rug is.
tuurlijk dat is ook heel goed maar sommige kunnen dat nog niet voldoende. Ik ben blij met het resultaat maar heb wel het idee dat ik beter weer kan starten als hij alles van L2 beheerst hahha
met 165 bij proefje bij een oefencrosswedstrijd. En na mijn mening ging het niet echt slecht, alleen de aanleuning was weg, maar de onderdelen van de proef waren netjes. We zijn met een haflinger en dat drukt ook punten. :Laura1982 schreef:suzanne.f je verwoord precies mijn gedachten. Ik hing er niet naast of de andere dingen die je benoemd alleen zwabbert mijn been soms ongecontroleerd. Ik wil het plezier niet verliezen vandaar mijn vraag hier.