Zoneeltje door omstandigheden moeten verkopen ongeveer 2 jaar geleden. Ze is toen naar een man verkocht in Limburg. Die heeft haar inmiddels niet meer.
Zoneeltje gaat mij en het meisje waar ik haar verkocht heb aan het hart en we zouden graag weten of zij nog leeft en of het goed met haar gaat. Zij heeft een moeilijk karakter, destijds wat scheef in de heupen, en door een hoefzweer die zij als veulen zijnde heeft gehad kan ze wat moeilijk zijn met been geven (ze slaat) maar andere dagen was er niets aan de hand.
Ze is een paard dat zelf de mensen uitzoekt die zij mag, zo mocht niet iedereen in haar stal komen, en met uit de wei halen kon ze met de oortjes naar voren aankomen en op het laatste moment omdraaien en slaan.
Wij denken dan ook dat het goed mogelijk is dat zij niet meer leeft. Op horsetelex is zij ook niet meer terug te vinden.
Er is geprobeerd om haar dragend te krijgen maar dit is na 4 pogingen niet gelukt. Verder is het niet duidelijk/uitgezocht of zij überhaupt wel drachtig kan worden.
Ze was niet zo groot, zo rond de 162 meen ik.

http://i58.tinypic.com/1zdbr7c.jpg
Mocht iemand meer weten horen we het graag!