Gaan ze lang mee? Zo ja, hoe lang dan?
Is het een winter of zomer jas? Dat staat er namelijk niet bij op de site van divoza...
Wat iemand het verschil tussen de KNHS TEAM herenjack en PK herenjack KNHS?
Verhaaltjes schrijven niet mijn sterke kant
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die vind ik persoonlijk fijner en mooier. lrtj_ schreef:Euh tja ze gaan lang mee, maar persoonlijk zou ik niet met het knhs jack gaan lopen als je niks met het team te maken hebt. Wel het het normale jack maar niet waar ook daadwerkelijk the Netherlands op staat.
Verder zou ik gewoon kijken voor de kingslandbomberDie vind ik persoonlijk fijner en mooier.

. Drie/vier jaar geleden gewonnen op horse event, anders had ik hem nooit gekocht, ben verder niet zo van dit soort opvallende kledingstukken. Máár nu ik hem toch heb draag ik hem ook vaak want het is een fijne jas! lrtj_ schreef:Jaa nee ik weet niet sjorsje,
Ik vind het een tikje vreemd. Je rijd niet voor dat team dus waarom wil je er mee te koop lopen?

xGuusje schreef:Ik heb deze jas ook, inmiddels 2 jaar. Hij ziet er nog prima uit. Ik zou hem zeker niet als winterjas gebruiken, voor mij is hij dan echt te koud. Het is meer een jas voor de herfst en de lente. In de zomer ook prima als je percé een jas wilt dragen. De jas heeft ook een handig binnenzakje met rits.
misshester schreef:Ik heb deze jas ook, uiteraard wel de damesversie. Drie/vier jaar geleden gewonnen op horse event, anders had ik hem nooit gekocht, ben verder niet zo van dit soort opvallende kledingstukken. Máár nu ik hem toch heb draag ik hem ook vaak want het is een fijne jas!
In de winter draag ik er nog wel wat laagjes onder anders vind ik hem wel te koud en zomers is hij wel snel te warm dus inderdaad wat xGuusje ook zegt, meer een jas voor de tussenseizoenen. Verder zit hij wel erg fijn. Ik ben manegeruiter en rijd hooguit één keer in de week dus de jas wordt niet erg intensief gebruikt, ook ben ik erg zuinig op mijn spullen dus hij ziet er bij mij nog perfect uit na die drie/vier jaar.

lrtj_ schreef:Leuk veel plezier bij Divoza op de koop avond, dan wil ik er echt niet heen, heb toen 1,5 uur in de rij gestaan. Ze stonden gewoon serieus tot aan de zadels in de rij
Nooit meer aan gedacht eigenlijk. Daar heb ik ook geen zin in nee, ik bel van te voren wel even
Heb maximaal 10minuten in de rij gestaan.
en geluk normaal is het kei druk. Zal wel komen door de crisis
lrtj_ schreef:Nice hooren geluk normaal is het kei druk. Zal wel komen door de crisis
palousa_boy schreef:Ik vind ze niet zo fijn.
Zo lang hij open blijft is het prima, maar dat de rits niet helemaal tot bovenaan dicht gaat vind ik niet fijn.
Verder het vest dat erbij hoort ook niet fijn, krimpt snel en dan echt waardeloos.

jumerenik schreef:haha, alle mensen die deze jas hebben gekocht die ik ken. zijn zooooo verwaant!!!\
ts ik gok dat je wel een paar vreemde blikken zult krijgen van mensen, vergeet niet dat ie noormaal 2 keer zo duur was. persoonlijk zou ik hem nooit kopen, dit is iets wat verdient hoor te worden naar mijn mening! maar ach.... dat is mijn meening
Giolli schreef:Ik heb nog een heel oud model. Gewoon oranje met Rabobank op de borst, meer niet.
van werk gekregen, die rijden wel voor het NL team.
De mensen die ik ken met een KNHS jas die niét voor het NL team rijden, zijn inderdaad vreselijk verwaand en arrogant. Maar dat soort mensen hou je toch ..