Knhs jack ervaringen gezocht .

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjors

Knhs jack ervaringen gezocht .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 19:52

Laten we gelijk met de deur in huis vallen: heeft iemand ervaring met KNHS jack ?
Gaan ze lang mee? Zo ja, hoe lang dan?

Is het een winter of zomer jas? Dat staat er namelijk niet bij op de site van divoza... }:0

Wat iemand het verschil tussen de KNHS TEAM herenjack en PK herenjack KNHS?

Verhaaltjes schrijven niet mijn sterke kant

Sjors

Re: Knhs jack ervaringen gezocht .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 19:11

Niemand..?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 21:47

Ohw het verschil tussen de 2 jacks, de 1e heeft nog een extra tekst boven the Netherlands.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:53

Euh tja ze gaan lang mee, maar persoonlijk zou ik niet met het knhs jack gaan lopen als je niks met het team te maken hebt. Wel het het normale jack maar niet waar ook daadwerkelijk the Netherlands op staat.
Verder zou ik gewoon kijken voor de kingslandbomber :) Die vind ik persoonlijk fijner en mooier.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 22:35

lrtj_ schreef:
Euh tja ze gaan lang mee, maar persoonlijk zou ik niet met het knhs jack gaan lopen als je niks met het team te maken hebt. Wel het het normale jack maar niet waar ook daadwerkelijk the Netherlands op staat.
Verder zou ik gewoon kijken voor de kingslandbomber :) Die vind ik persoonlijk fijner en mooier.

Oke haha aan de ene kant geef ik je wel gelijk, maar ik vind gem zo gaaf :o
Waarom zou je deze jas niet kopen, vind je het arrogant overkomen, ik bedoel ik heb natuurlijk niks met de nederlandse spelers oid te maken .

Heb net even gekeken naar die Kingsland jassen, maar ik vind die maar saai en duur :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:41

Jaa nee ik weet niet sjorsje,
Ik vind het een tikje vreemd. Je rijd niet voor dat team dus waarom wil je er mee te koop lopen?

xGuusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:42

Ik heb deze jas ook, inmiddels 2 jaar. Hij ziet er nog prima uit. Ik zou hem zeker niet als winterjas gebruiken, voor mij is hij dan echt te koud. Het is meer een jas voor de herfst en de lente. In de zomer ook prima als je percé een jas wilt dragen. De jas heeft ook een handig binnenzakje met rits.

misshester

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:50

Ik heb deze jas ook, uiteraard wel de damesversie ;). Drie/vier jaar geleden gewonnen op horse event, anders had ik hem nooit gekocht, ben verder niet zo van dit soort opvallende kledingstukken. Máár nu ik hem toch heb draag ik hem ook vaak want het is een fijne jas!

In de winter draag ik er nog wel wat laagjes onder anders vind ik hem wel te koud en zomers is hij wel snel te warm dus inderdaad wat xGuusje ook zegt, meer een jas voor de tussenseizoenen. Verder zit hij wel erg fijn. Ik ben manegeruiter en rijd hooguit één keer in de week dus de jas wordt niet erg intensief gebruikt, ook ben ik erg zuinig op mijn spullen dus hij ziet er bij mij nog perfect uit na die drie/vier jaar.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 22:51

lrtj_ schreef:
Jaa nee ik weet niet sjorsje,
Ik vind het een tikje vreemd. Je rijd niet voor dat team dus waarom wil je er mee te koop lopen?

Omdat ik hem vrolijk & super gaaf vind haha :P

xGuusje schreef:
Ik heb deze jas ook, inmiddels 2 jaar. Hij ziet er nog prima uit. Ik zou hem zeker niet als winterjas gebruiken, voor mij is hij dan echt te koud. Het is meer een jas voor de herfst en de lente. In de zomer ook prima als je percé een jas wilt dragen. De jas heeft ook een handig binnenzakje met rits.

Ah oke dank je wel! Ben ik niet de enige die er straks (waarschijnlijk) mee rond loopt :P

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 22:53

misshester schreef:
Ik heb deze jas ook, uiteraard wel de damesversie ;). Drie/vier jaar geleden gewonnen op horse event, anders had ik hem nooit gekocht, ben verder niet zo van dit soort opvallende kledingstukken. Máár nu ik hem toch heb draag ik hem ook vaak want het is een fijne jas!

In de winter draag ik er nog wel wat laagjes onder anders vind ik hem wel te koud en zomers is hij wel snel te warm dus inderdaad wat xGuusje ook zegt, meer een jas voor de tussenseizoenen. Verder zit hij wel erg fijn. Ik ben manegeruiter en rijd hooguit één keer in de week dus de jas wordt niet erg intensief gebruikt, ook ben ik erg zuinig op mijn spullen dus hij ziet er bij mij nog perfect uit na die drie/vier jaar.

Met deze reactie kan ik wat, bedankt :)
Hij gaat hier intensief gebruikt worden haha, maar ik ga er van uit dat die wel een aantal jaar meegaat.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:55

Je bent nooit de enige,
Verder vind ik het gewoon een beetje onzin. Je rijd niet voor Nederland, dus ja ik zou ook niet met het team jack rond gaan lopen. Een aantal jaar gaat hij zeker mee, het is zeer goede kwaliteit.

xGuusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 23:13

Je bent zeker niet de enige, ben meerdere mensen op wedstrijd tegen gekomen die deze jas aanhadden. Ik zag zelfs laatst een meisje naar school fietsen die hem droeg.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 09:07

xGuusje schreef:
Je bent zeker niet de enige, ben meerdere mensen op wedstrijd tegen gekomen die deze jas aanhadden. Ik zag zelfs laatst een meisje naar school fietsen die hem droeg.

Haha dat gaat wel een beetje te ver :') _O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 09:10

Ik heb het damesmodel. Zit goddelijk en gaan lang mee.
Ik had hem zelf ook nooit gekocht, maar kreeg hem van mijn werk.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 10:04

Giolli schreef:
Ik heb het damesmodel. Zit goddelijk en gaan lang mee.
Ik had hem zelf ook nooit gekocht, maar kreeg hem van mijn werk.

Das nog eens gaaf als je hem krijgt :j We gaan hem vanavond halen :D

Gefeliciteerd! *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:05

Leuk veel plezier bij Divoza op de koop avond, dan wil ik er echt niet heen, heb toen 1,5 uur in de rij gestaan. Ze stonden gewoon serieus tot aan de zadels in de rij :')

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 10:12

lrtj_ schreef:
Leuk veel plezier bij Divoza op de koop avond, dan wil ik er echt niet heen, heb toen 1,5 uur in de rij gestaan. Ze stonden gewoon serieus tot aan de zadels in de rij :')

Zou dat vanavond ook zo zijn? :oo Nooit meer aan gedacht eigenlijk. Daar heb ik ook geen zin in nee, ik bel van te voren wel even :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:33

Koopavonden zijn altijd stervens druk in verband met de acties die dan zijn, dus ik denk dat je beter van het weekend kan gaan dan is het minder druk.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 21:17

Toch de gok gewaagd en er heen gegaan het was helemaal niet zo druk :n Heb maximaal 10minuten in de rij gestaan.

En ik heb de jas, ik vind hem echt super gaaf! En een gratis dekje gekregen :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:17

Nice hoor :) en geluk normaal is het kei druk. Zal wel komen door de crisis :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:33

Ik vind ze niet zo fijn.
Zo lang hij open blijft is het prima, maar dat de rits niet helemaal tot bovenaan dicht gaat vind ik niet fijn.

Verder het vest dat erbij hoort ook niet fijn, krimpt snel en dan echt waardeloos.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:40

haha, alle mensen die deze jas hebben gekocht die ik ken. zijn zooooo verwaant!!!\
ts ik gok dat je wel een paar vreemde blikken zult krijgen van mensen, vergeet niet dat ie noormaal 2 keer zo duur was. persoonlijk zou ik hem nooit kopen, dit is iets wat verdient hoor te worden naar mijn mening! maar ach.... dat is mijn meening :o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:43

Ik heb nog een heel oud model. Gewoon oranje met Rabobank op de borst, meer niet.
van werk gekregen, die rijden wel voor het NL team.
De mensen die ik ken met een KNHS jas die niét voor het NL team rijden, zijn inderdaad vreselijk verwaand en arrogant. Maar dat soort mensen hou je toch ..

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 22:54

lrtj_ schreef:
Nice hoor :) en geluk normaal is het kei druk. Zal wel komen door de crisis :')

Haha later werd het wel wat drukker :p

palousa_boy schreef:
Ik vind ze niet zo fijn.
Zo lang hij open blijft is het prima, maar dat de rits niet helemaal tot bovenaan dicht gaat vind ik niet fijn.

Verder het vest dat erbij hoort ook niet fijn, krimpt snel en dan echt waardeloos.

Ja mijn rits is ook niet zo fijn, blijft elke keer steken :P

jumerenik schreef:
haha, alle mensen die deze jas hebben gekocht die ik ken. zijn zooooo verwaant!!!\
ts ik gok dat je wel een paar vreemde blikken zult krijgen van mensen, vergeet niet dat ie noormaal 2 keer zo duur was. persoonlijk zou ik hem nooit kopen, dit is iets wat verdient hoor te worden naar mijn mening! maar ach.... dat is mijn meening :o

Haha we zullen zien :)

Giolli schreef:
Ik heb nog een heel oud model. Gewoon oranje met Rabobank op de borst, meer niet.
van werk gekregen, die rijden wel voor het NL team.
De mensen die ik ken met een KNHS jas die niét voor het NL team rijden, zijn inderdaad vreselijk verwaand en arrogant. Maar dat soort mensen hou je toch ..

Oohw ik hoop niet dat ik zo overkom op jullie.
En ik ben een recreatie ruiter :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 23:39

Heb ook nog een oud model, die zit een stuk beter, maar het materiaal is van een mindere kwaliteit.
Als ze dat nou eens combineren ;)

Ik heb ze ook maar gekregen dus mag eigenlijk niet klagen maar toch doe ik het ;)
Heb bergen andere jassen liggen die beter zitten ( ook gekregen )