Ik lees al jaren regelmatig mee hier op het forum, dus hoogste tijd dat ik ook eens een echt berichtje post

Ik wil aan het eind van het voorjaar / begin van de zomer een lang weekend (vrijdag tm maandag) gaan paardrijden met mijn vader. En ik ben op zoek naar tips! Wat we willen:
- een kleinschalige organisatie
- op maximaal 6 uur rijden van Utrecht
- mijn vader is een echte beginner, hij beheerst de drie gangen net, als ze weer even opgefrist worden. Ik ben zelf wel heel ervaren. Het zou leuk zijn als we bijvoorbeeld 's ochtends met z'n tweeën (met begeleiding) een rit van max 1 a 2 uur kunnen maken, en dat ik dan 's middags nog een keer een wat uitdagendere rit kan maken.
- een plek waar je op hetzelfde terrein kan overnachten, maar GEEN campings
- ik ben helemaal gek van koudbloed(achtige) paarden, dus als ze er tinkers, haflingers, fjorden, friezen oid hebben dan ben ik helemaal zielsgelukkig, maar dat is geen vereiste
Vrij veel eisen dus
Ik ben benieuwd of jullie ons iets kunnen aanraden!Kleine toevoeging: ik heb in 20 jaar nog nooit op het strand gereden en zou dat heeeeeel graag eens willen doen, dus als jullie een plek weten waar dat ook nog kan is het helemáál geweldig!
Daarnaast gaan de ritten meestal door duin, bos en over het strand!
Maar dat gevoel kennen jullie vast wel