Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo kan ik ook zelf tempo en route bepalen en ben ik echt zelf aan het rijden, niet dat het paard gewoon achter zijn voorganger aansjokt. 
Silence schreef:Meestal alleen en iemand mee op de fiets voor de veiligheid.
Ga ik echt alleen dan stippel ik een route uit en bel ik op bepaalde punten iemand op zodat ze weten waar ik ben.
Mocht ik dan op een gegeven moment niet meer bellen dan weten ze waar ze moeten zoeken.

maar alleen vind ik toch het lekkerst, gewoon ons eigen tempo bepalen en eigen route aanhouden
Bmamavan2 schreef:Silence schreef:Meestal alleen en iemand mee op de fiets voor de veiligheid.
Ga ik echt alleen dan stippel ik een route uit en bel ik op bepaalde punten iemand op zodat ze weten waar ik ben.
Mocht ik dan op een gegeven moment niet meer bellen dan weten ze waar ze moeten zoeken.
Hey, dat is slim. Ik ben nog niet zo zeker in het alleen buitenrijden, maar dit vindt ik een goeie tip!
Maak iets aan je zadel vast (bv. een sleutelhanger) waarop jouw mobiele nummer en het nummer van stal staan. Mocht je van je paard vallen en die wordt door mensen gevonden, dan kunnen ze jou of je stal bereiken.