Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik hoop dat je toch een goed huisje voor je pony vind, succes! Bmamavan2 schreef:De pony komt genoeg buiten met vriendjes, krijgt voldoende hooi, beperkt krachtvoer (zelfde als bij zijn vorige eigenaar)en heel veel aandacht.
Gisteren heb ik hem los gelongeerd (dus zonder touw), dat doet hij heel braaf maar zodra mijn dochter in de bak verschijnt wordt hij opdringerig/drammerig. De band tussen hen is momenteel 0,0. Het is voor haar natuurlijk heel moelijk om dit te merken en voor mij als moeder om te zien. ze wil zo graag maar hij niet. En ja dan houdt het voor mij ergens op. Knoop is ook definitief doorgehakt. Hij blijft te koop staan, wij doen nog grondwerk met hem en onze bijrijders rijden hem en wij kijken ondertussen verder. Vanavond weer kijken bij een paardje dat ons beide erg aansprak, nu met een paar paardenmensen erbij.

cissy schreef:als jullie nou eerst eens het andere topic lezen [TAO] Twijfel momenteel tussen drie opties dan wullen jullie zien dat de pony niet afgedankt wordt maar dat ze er heel goed over nadenken.
_nvds schreef:cissy schreef:als jullie nou eerst eens het andere topic lezen [TAO] Twijfel momenteel tussen drie opties dan wullen jullie zien dat de pony niet afgedankt wordt maar dat ze er heel goed over nadenken.
Ze heeft toch niets gezegd hierover.. wij kunnen dit ook niet ruiken
_nvds schreef:Maar bij veel handelaren komen ze niet buiten.. en het geeft voor je zelf toch een fijner gevoel wanneer je je pony zelf een goed thuis kan geven ?