Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Luca03 schreef:Wat ik vind is dat jij je weide goed dicht moet maken als je weet dat er honden in de buurt los lopen.
Luca03 schreef:Wat ik vind is dat jij je weide goed dicht moet maken als je weet dat er honden in de buurt los lopen.
kimz_angel schreef:Luca03 schreef:Wat ik vind is dat jij je weide goed dicht moet maken als je weet dat er honden in de buurt los lopen.
Dus zij moet extra kosten maken omdat mevrouw haar hond niet aanlijnt na het meerdere keren te vragen.
Als je paarden niet uitbreken zou ik het gewoon zo laten. Word de hond geraakt... sorry mevrouw prive terrein wilt u hem nu wel aanlijnen ?
Lara_Silver schreef:Een extra draad op hond-hoogte spannen met dusdanig stroom erop dat de hond zich de volgende keer 5 keer bedenkt voor hij eronder door kruipt. Dit met een waarschuwingsbord, zo dek je je (triest dat het moet) in voor boze eigenaren van honden die een optater gekregen hebben. De vrouw is absoluut foutief trouwens. De omheiningen zijn er voor om de paarden binnen te houden, doen ze dat, dan is hun taak vervuld.
Want als je een lage en toegankelijke omheining hebt die wel de paarden binnen houd maar de honden niet buiten houd, dan is het natuurlijk vragen om problemen
honden eigenaren hebben absoluut geen toedracht hierbij...