Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xBerber schreef:Ach, ik heb in de afgelope 8 jaar dat ik gereden heb nog maar 2 caps gehad. en ik val er dik 1x per maand/ 2 maand af.
Ook wel een paar keer op mijn hoofd. Oude cap gebruikt mijn ma, nieuwe ik nu. Nooit problemen mee gehad. Dus soms vind ik het onzin dat je na een val een cap moet vervangen. ( Al rijd ik altijd in de bak, dus nooit op steen mee gevallen )
Ketaki schreef:xBerber schreef:Ach, ik heb in de afgelope 8 jaar dat ik gereden heb nog maar 2 caps gehad. en ik val er dik 1x per maand/ 2 maand af.
Ook wel een paar keer op mijn hoofd. Oude cap gebruikt mijn ma, nieuwe ik nu. Nooit problemen mee gehad. Dus soms vind ik het onzin dat je na een val een cap moet vervangen. ( Al rijd ik altijd in de bak, dus nooit op steen mee gevallen )
er staat zowiezo in, dat je een cap na 5 jaar moet vervangen.
wat daar precies de reden van is, weet ik niet.
Maar integen stelling tot mij valt mijn moeder nooit. ( Oke, laatst voor de eerste keer, in 7 jaar, en brak haar vinger, maargoed
)
Ketaki schreef:xBerber schreef:Ach, ik heb in de afgelope 8 jaar dat ik gereden heb nog maar 2 caps gehad. en ik val er dik 1x per maand/ 2 maand af.
er staat zowiezo in, dat je een cap na 5 jaar moet vervangen.
wat daar precies de reden van is, weet ik niet.
4horsenl schreef:MelissaH1996 schreef:Ik ben naar de epplejeck toe geweest en er was niets aan de hand
Zij kunnen ook de kleine haarscheurtjes e.d. zien ? Zou het liever door een fabrikant uit laten zoeken dan door een ruitersportzaak.