Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shirley schreef:Gewoon ophalen
Er is niets getekend, dus zij hebben ook geen poot om op te staan ...
En dat van die 6 maanden is je reinste flauwekul.
Melissa1996 schreef:Jullie hebben allebei geen poot om op te staan, volgens mij.. Volgens de wet hebben zij alle kosten betaalt voor jou pony en dan hoort hij dus volgens de wet bij hun.. Er is iemand op bokt die precies dit verhaal heeft mee gemaakt, ik ben dr naam even kwijt maar zal is zoeken, misschien kan zijn jou veder helpen.
Melissa1996 schreef:Jullie hebben allebei geen poot om op te staan, volgens mij.. Volgens de wet hebben zij alle kosten betaalt voor jou pony en dan hoort hij dus volgens de wet bij hun.. Er is iemand op bokt die precies dit verhaal heeft mee gemaakt, ik ben dr naam even kwijt maar zal is zoeken, misschien kan zijn jou veder helpen.
Edit:
Trailer pakken en opladen, zou ik nog niet zo snel doen.. Als het idd klopt wat ik weet/heb gehoord is die pony Volgens de wet van hun... Als je de politie erbij haalt en deze gaan naar de wet kijken, ben je als het klopt, je pony kwijt..
Edit:
Trailer pakken en opladen, zou ik nog niet zo snel doen.. Als het idd klopt wat ik weet/heb gehoord is die pony Volgens de wet van hun... Als je de politie erbij haalt en deze gaan naar de wet kijken, ben je als het klopt, je pony kwijt..
Bizzybijtje schreef:Melissa1996 schreef:Jullie hebben allebei geen poot om op te staan, volgens mij.. Volgens de wet hebben zij alle kosten betaalt voor jou pony en dan hoort hij dus volgens de wet bij hun.. Er is iemand op bokt die precies dit verhaal heeft mee gemaakt, ik ben dr naam even kwijt maar zal is zoeken, misschien kan zijn jou veder helpen.
Edit:
Nou het is in ieder geval klinkklare onzin. De TS is nog steeds de eigenaar.