Paard 'vergeten' uit stapmolen te halen, en dan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjors

Paard 'vergeten' uit stapmolen te halen, en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 22:59

Ik zat me nou net iets randoms te bedenken. Wat gebeurt er als je een paard vergeet uit de stapmolen te halen? (En je hebt nou net niet die stalgenoot die bedenkt dat die er nu wel erg lang instaat }:0 ).

En als en paard in paniek raakt, het paard een noodstop maakt en tegen die spijlen aankomt. Zit er dan een automatische stop op?

Ik heb dus echt geen ervaring met die dingen, maar ik zou me er niet helemaal veilig mee voelen :Y)
Laatst bijgewerkt door Sjors op 09-02-14 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

palousa_boy

Re: Paard vergeten uit stapmolen te halen, en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:03

Als jij je paard vergeet is het simpel, dan blijft hij er in tot er iemand bedenkt dat jij weg bent en je paard er nog in staat..

Paard in paniek, beetje zijn probleem. Er zit geen automatische stop op dus hij moet handmatig uitgezet worden.
De spijlen staat meestal stroom op, kan aan en uit.

Anoniem

Re: Paard 'vergeten' uit stapmolen te halen, en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:06

bij de meeste is het zo dat als het paard valt de spijlen net over hem heen vliegen! :-)

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:08

bij de meeste stapmolens is het dat de spijlen mee veren, blijft het paard hangen gaan de spijlen naar achter zodat het paard in het volgende vak komt, en ga zo maar door.

maar ik hoop wel dat mensen zich toch in zien dan dat het paard er al een tijd in staat dan! ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:09