Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saar4 schreef:Wandelen wil ik ook weer gaan doen als het wat langer licht wordt. Fijn dat de jouwe nog geen kwaaltjes heeft. Wat voor grondwerk doe je zoal?
Heb altijd van alles met hem gedaan=wandelen, mennen, dressuur, springen, buiten ritten. Moet zeggen het is nooit een crosser geweest, misschien scheelt dat ook, hij is wel gespierd, is nooit te dik geweest= is een hengstje van 92cm.
. Maar ik moet haar echt niet een week laten staan dan heb ik een bom onder me gat haha. Ze beweegt nog top! Maar als ze een mindere dag heeft als we gaan rijden. Ga ik wel gewoon rijden maar dan lekker rustig aan. 
Helemaal fit is de ouwe niet meer, ze is bijna blind (rechts 100%, links 70%) heeft hooikoorts en een stofallergie en een pees in het voorbeen is ook niet meer helemaal ok. Rijden doe ik overigens alleen maar in de winter, zomers heeft ze echt teveel last van de hooikoorts
(net als het vrouwtje
). Als 25 jarige ging die in de winter zelfs af en toe nog mee op wedstrijd. En een lol dat ze dan had
geen mens die geloofde dat die al zo oud was