Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi ding hoor.
.
. Molfre schreef:Zo zo, doe maar luxeMooi ding hoor.
Ik zou eerst eens in de papieren kijken wat hij mag trekken en eens zien hoe zwaar de betreffende trailer is (max. laadgewicht).
Ik lees trouwens dat dat max trekgewicht gemiddels 1900kg is voor die auto, dan denk ik dat het bij een 1,5 paards trailer wel ophoudt.
Molfre schreef:Ik meende dat de meeste 2 paards trailers al gauw aan de 2000 zaten. Iig hangt het van je eigen trailer af dus leg de registratie papieren eens naast elkaar, dan zie je zo of het kan.
Molfre schreef:Ja maar het gaat er toch om dat de papieren kloppen?
Als je auto max. 1900kg mag trekken en de maximum massa van je trailer is 1950kg dan mag je auto hem dus niet trekken, ookal laadt je die laatste 50kg niet.
Molfre schreef:Of ik wordt gek of ik zit er heel erg naast maar naar mijn weten moet het op papier kloppen en als je trailer op papier zwaarder is dan wat de auto op papier max. mag trekken, mag de combinatie dus niet de weg op.
Molfre schreef:Of ik wordt gek of ik zit er heel erg naast maar naar mijn weten moet het op papier kloppen en als je trailer op papier zwaarder is dan wat de auto op papier max. mag trekken, mag de combinatie dus niet de weg op.
meart schreef:de max massa is 2000 en trekgewicht auto staat niet in de papieren...auto is uit 1997..jaguar sovereign 4.0 V6.
meart schreef:de max massa is 2000 en trekgewicht auto staat niet in de papieren...auto is uit 1997..jaguar sovereign 4.0 V6.
Sizzle schreef:meart schreef:de max massa is 2000 en trekgewicht auto staat niet in de papieren...auto is uit 1997..jaguar sovereign 4.0 V6.
Ik zou het even bij een garage navragen, misschien zijn er mutaties gedaan waardoor hij voorbeeld helemaal niet mag trekken.
Ik had bijvoorbeeld voorheen een Audi die lager gelegd was door de vorige eigenaar, daar mocht haast niets meer achter.