Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lusitana schreef:Daarom, laat het via de staleigenaar gaan. Die heeft uiteindelijk de meeste invloed en heeft geen emotionele binding met het paard.
Kijk of er een verzorger voor alle dagen geregeld kan worden en neem afstand...
Selka schreef:Ik snap het probleem echt totaal niet. Jij leeft de droom van veel verzorgers, namelijk een eigen paard! Je hebt met niets en niemand rekening te houden, je mag doen en laten wat je wilt en alles is nog gratis ook!
Ik betaal mij blauw voor mijn twenters op pensionstal, werk fulltime en ben altijd druk. Maar het is mijn hobby, mijn passie en dus is het zowel het geld als de moeite waard.
Heel eerlijk gezegd kom je nogal verwend over. Je wil dat het paard in conditie voor je wordt gehouden, je wil dat er iedere dag iemand komt terwijl het paard gewoon goed verzorgd wordt, je wil op de hoogte gehouden worden van alles en vervolgens kun je zelf niet de moeite doen om vaker te komen. Ik zou je willen adviseren nooit aan een eigen paard te beginnen zonder verzorgers erbij..
Inderdaad gewoon vragen of de staleigenaar je belt of bericht, probleem opgelost.
Selka schreef:@lady62, ik denk dat er maar weinig paarden zijn die het erg vinden om vakantie te hebben.
Stolz schreef:Staat dit paard elke dag even op de wei? Dan is er toch geen probleem voor dit paard.