Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Celiien schreef:Als je die standaard hebt kan je t misschien sowieso daar mee tegelen?
Janine1990 schreef:Celiien schreef:Als je die standaard hebt kan je t misschien sowieso daar mee tegelen?
Doorlopende reisverzekering ken ik wel. Maar een doorlopende annuleringsverzekering?
Annuleringsverzekering kost al nauwelijks iets. Als je twee weken op vliegvakantie gaat betaal je maar 15 euro p.p. ofzo. Dus dat is toch niet de moeite lijkt me?
yfande schreef:De mail is correct en netjes dezelfde dag nog de deur uit gegaan, de mail die ik terug kreeg was
daarentegen rondweg bot, waarna ik terug gemaild heb en gezegd wat ik ervan vond, nog steeds netjes, reactie was "wil het wel proberen" dat had imo ook de eerste keer gekund, die dame in
kwestie is van de Marketing afdeling, lijkt mij dat je dan toch wel het eea van communicatie moet
weten.
Voor mij is het de eerste en de laatste keer geweest.
yfande schreef:De voorwaarden zijn dat er geen geld terug betaald wordt, maar als iemand iets breekt
dan vind ik dat een gegronde redenen om af te zeggen en ook om terugbetaling.
Janine1990 schreef:Electra63 schreef:Ik heb een doorlopende reis- en annuleringsverzekering, een combinatie dus.
Misschien heb ik het ook wel hoor, zit nog bij m'n ouders op.
Maar enig idee of zo'n annuleringsverzekering ook van toepassing is op dit soort dingen?
Janine1990 schreef:yfande schreef:De mail is correct en netjes dezelfde dag nog de deur uit gegaan, de mail die ik terug kreeg was
daarentegen rondweg bot, waarna ik terug gemaild heb en gezegd wat ik ervan vond, nog steeds netjes, reactie was "wil het wel proberen" dat had imo ook de eerste keer gekund, die dame in
kwestie is van de Marketing afdeling, lijkt mij dat je dan toch wel het eea van communicatie moet
weten.
Voor mij is het de eerste en de laatste keer geweest.
Volgende keer niet mailen maar bellen, als je belt hebben ze minder tijd om na te denken. En een stem kan toch meer doen dan je denkt.
Sowieso belachelijk, volgens mij was het vorig jaar gratis. Nu moest je ineens flink betalen. En achteraf (heb de finale gezien) was het een vreselijke schertsvertoning in mijn ogen.
xxLady schreef:Ja klopt. Ik heb 3 weekenden lang 'gewerkt' bij icnn Drachten. Vrijwilliger zijn in de stallen, parcourshulp en als runner. Tussendoor veel in het publiek gezeten en ook de finale van de bit talentendag gezien. Was allemaal erg leuk hoor, maar die talentendag viel me ook een beetje tegen..
Er reed een meisje in de finale die volgens mij dat weekend ook al meereed met de junioren/young riders/pony's ofzo?! Bij welke van de 3 ze meereed weet ik niet meer, maar ze reed in ieder geval ook al internationaal tijdens ICNN.
Die jongen die had gewonnen reed met stang en trens, hij reed op dit moment Z2 en wilde volgend jaar bij kader gaat rijden, hij was dus in feite ook al 'supergoed' .
Ik dacht ook altijd dat dit een soort 'talentenjacht' was voor degenen die in principe nooit wedstrijden reden, maar er reden gewoon allemaal supergoede/ervaren/getalenteerde ruiters mee.
Nou is daar opzich niks mis mee, maar het is wel een beetje oneerlijk om een B-ruitertje of iemand zonder ervaring tegen een internationale ruiter te laten rijden. Dan moeten ze categorieën maken en uit iedere categorie een winnaar kiezen ofzo.
En even ontopic: TS, ik denk dat je even moet bellen naar de organisatie. Bellen helpt altijd al meer dan mailen..