Ja, de titel zegt het al, welke merken rijbroek hebben elastische onderkant van de pijpen, ipv klittebandsluitingen? Liefst ook met een prijsindicatie! Ik ken ze van Kingsland, maar die zijn eigenlijk wel boven budget.
Er zijn steeds meer merken die dit ook hebben bijv. Harry's Horse (rond de 80 euro) Kentucky (dacht rond €140) Gersemi (€?) en er zijn er nog wel wat. Weet ze zo ff niet meer!
La Vencio heeft ze dacht ik ook, rond de 80/90 euro.
Equisync
Geplaatst: 16-01-14 00:12
QHP, prijsklasse 90 euro zonder leren zitstuk en 100 met leren zitstuk. In bruin, blauw en grijs Ik vind ze super haha
Ik was eerst niet zo happig op die pijpen maar oh god ik kan niet meer zonder haha
Laatst bijgewerkt door Equisync op 16-01-14 00:13, in het totaal 2 keer bewerkt
FNews
Geplaatst: 16-01-14 00:12
Ik zweer bij Eurostar. Zowel de gewone rijbroeken als de winterrijbroeken hebben elastiek aan de onderkant.
Jildau
Geplaatst: 16-01-14 00:13
Mijn jeans rijbroek van Horze heeft het ook. Weet de prijs niet precies maar in ieder geval niet duurder dan zo'n 70/80 euro want anders had ik 'm niet gekocht.
ik heb er ook 2 vd decathlon. had niet verwacht dat het veel soeps zou zijn voor die prijs. Maar ze zitten echt lekker! Ook de waterdichte broek van hun zit lekker en heeft elastische pijpen. zit in je laarzen toch net ff lekkerder.
welshfan97
Geplaatst: 16-01-14 00:46
Ikzelf zie nog steeds niet het voordeel van die klitteband, bij mij is die altijd te groot ik moet juist moeite doen om nog klitteband te vinden want echt heel veel merken gaan over op elastiek.
Ik weet niet wat voor maat je hebt, maar ik heb normaal gesproken een maatje 34/36 maar pas dus ook in de kindermaat 184, 176! Deze kunnen van sommigen heel ruim vallen, misschien een idee anders om een rijbroek van Kingsland in een kindermaat te passen? Bij de winkel bij mij op t dorp vallen deze namelijk errruugg ruim en scheelt je flink wat in je portemonnee!!
Voor dat soort dure broeken zou ik ook gewoon wachten tot een goede actie. Ik heb op equitana 2010 dacht ik een kingslandbroek met leren zitvlak gekocht voor 25 euro (zal wel oude collectie zijn geweest ofzo maar daar geef ik niet om). Je merkt wel meteen dat het ook een goed merk is (na 4 jaar best intensiev gebruik is hij nogsteeds wel oke, hij begint wat te pluizen van het vele wassen), dus vaak is het het geld ook wel waard.
Misschien is de Mondoni Lagos iets voor je ? Zijn goede reviews over. De rijbroek zonder kunstleren zitvlak is € 59,95 en de rijbroek moet kunstleren zitvlak is € 69,95. http://www.paardrijbroekshop.nl/?s=mondoni+lagos