Ze zijn denk ik juist blij als jij met een nieuwe pony in de B start
LisannePruts
Geplaatst: 15-01-14 21:25
gewoon proberen zou ik zeggen!!
Lisa_Bongers
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-14 21:25
Geen idee, dacht dat ik ooit iets had gehoord van iemand dat je dan 1 klasse eronder mag starten maar meer niet. Anders zou het niet eerlijk zijn ofzo. Vond dit zelf ook al raar dus dacht vraag het ff
Lisa_Bongers
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-14 21:26
MyHu schreef:
Ze zijn denk ik juist blij als jij met een nieuwe pony in de B start
Waarom zouden ze daar blij mee zijn?
manonutjuh
Geplaatst: 15-01-14 21:26
Dat is niet toegestaan. Je kunt het opzoeken in de inschalingstabbelen. Je moet starten in de hoogst gezamelijke klasse.
Je kuny eventueel wel dispensatie aanvragen. Ik weet niet zeker of je nu ook 1 klasse lager mag starten, dan de hoogst gezamenlijke klasse.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 21:27
Nee dit is niet toegestaan je mag max 1 klasse terug. Maar de inschalingstabel staat wel op knhs site.
Annemeik
Geplaatst: 15-01-14 21:27
Wedstrijdreglement Dressuur versie 2013 12 – 50
Een nieuwe combinatie kan door middel van de inschalingstabellen welke gepubliceerd staan op de website bepalen in welke klasse moet worden uitgekomen op wedstrijden. Bij het vormen van een nieuwe combinatie (paard/pony-ruiter) zal deze combinatie geplaatst worden in de hoogst gemeenschappelijke klasse of een klasse lager indien het reglement en de inschalingstabel dit toe laat. De hoogste klasse van een ruiter is de klasse waarin ooit een winstpunt is behaald. De hoogste klasse van een paard is de klasse waarin door het paard ooit een winstpunt is behaald.
Je mag dus M1 starten, of een klasse lager als de inschalingstabel dit toelaat. Bekijk het reglement even.