ik heb sinds 2 jaar een nieuwe pony en voor ik heb kreeg had ik al wat schrik maar het is alleen maar erger geworden de laatste tijd in de grote vakantie vorig jaar leek mijn schrik volledig weg te zijn ! maar toen mijn pony me er terug eens wou afgooien . liep het weer helemaal mis hij weet het zo goed en hij weet als hij nog maar met zijn hoofd moet schudden dat ik dan al in 1 kramp
en ik heb al eens geprobeerd om kordater te zijn tegen hem maar dan begint hij toch als hij aan het draven is opzij te schieten en de laatste tijd doet hij het echt gemeen ik ben er nu al over aan het denken om hem te verkopen maar dat wil ik echt niet maar als hij zo blijft doen dan moet ik wel heeft iemand tips ?? ik ben echt hopeloos en geen cursussen ofzo dit is echt mijn laatste hoop om nog plezier met hem te hebben anders verkoopt mijn mama hem
maar nu heb ik nog steeds dagen dat ik er liever niet op klim. Hoe oud is je pony en schrikt ze op telkens dezelfde punten weg? Komt ze genoeg buiten en krijgt ze niet teveel krachtvoer?