Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan maar even dieper in de buidel tasten 
Ekeif96 schreef:Persoonlijk zou ik een tweedehandse zoeken.
Heb intotaal 3 bodyprotectors gehad, alledrie tweedehands en hebben stuk voor stuk goed werk geleverd![]()
Ben benieuwd waarom bobbylover en loois93 zeggen dat een "kapotte" niet meer goed werkt.
Want de meeste bodyprotectors zijn toch gemaakt van schuimrubber? (of hoe heet dat spul ook nog maar?)
Als daar bijvoorbeeld een klein scheurtje inzit, zorgt dat er toch niet voor dat hij minder goed werkt?
Voor de duidelijkheid; dit is gewoon een interesse vraag.
Zodat ik er hopelijk ook iets van kan leren
Ekeif96 schreef:Persoonlijk zou ik een tweedehandse zoeken.
Heb intotaal 3 bodyprotectors gehad, alledrie tweedehands en hebben stuk voor stuk goed werk geleverd![]()
Ben benieuwd waarom bobbylover en loois93 zeggen dat een "kapotte" niet meer goed werkt.
Want de meeste bodyprotectors zijn toch gemaakt van schuimrubber? (of hoe heet dat spul ook nog maar?)
Als daar bijvoorbeeld een klein scheurtje inzit, zorgt dat er toch niet voor dat hij minder goed werkt?
BobbieLover schreef:Ekeif96 schreef:Persoonlijk zou ik een tweedehandse zoeken.
Het idee dat iemand er mee gevallen is.. of dat hij al gebruikt is geeft mij het idee..
Dat de veiligheid ergewoon af is, wanneer het nieuw is.. is het niet gebruikt en naar mijn weten veilig.
Zelfde heb ik bij de cap
haha Ekeif96 schreef:Loois93, maar bij een cap 'begrijp' ik het omdat je daar niet kan zien of er binnen in wel of geen scheurtje zit.
Maar bij een bodyprotector kan je super makkelijk een naadje loshalen en kijken hoe het schuimrubber eruit ziet.
Of zie ik dit verkeerd?
Bobbielover, maar dan hebben we het dus over een (persoonlijk) gevoel.
Persoonlijk ben ik (met dit soort dingen) iets meer van de feitenhaha
Ekeif96 schreef:Klopt, maar dat komt omdat ik er eigenlijk nog nooit bij stil gestaan heb.
Nu sta ik er wel bij stil en ben nieuwsgierig naar feiten.![]()
Maar inprincipe kan je aan de koper vragen of je de naad even mag loshalen om het schuimrubber te bekijken.
Trouwens, schuimrubber kan toch moeilijk echt kapot gaan? Of klopt dat niet?
Ik heb namelijk van de mijne een stuk van de onderkant afgehaald en moest daar een goed scherp mes voor gebruiken