Startpas aanvragen lukt niet

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xWouter

Startpas aanvragen lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 12:08

Hoihoi!

Ik wilde graag een startpas aanvragen met mijn merrie Ciska.
Zodra ik op aanvraag startpas klik krijg ik het volgende te zien.

Afbeelding

Als ik de startdatum verander blijf ik dezelfde melding krijgen, ook heb ik gewoon een lidmaatschap die geldig is tot 01-01-2015

Kan iemand mij helpen? :)

merona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 16:36

ik heb precies hetzelfde! :(

Niobe

Re: Startpas aanvragen lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:21

Het spijt me, ik heb geen antwoord, maar wel hetzelfde probleem.. :\ Vandaar dat ik even kom volgen!

Ik stap over van vereniging en had geen flauw benul dat ik een nieuwe startkaart aan moest vragen, ging er (dom...) van uit dat dat vanzelf ging!
Maar ik krijg dus precies dezelfde melding, ook al ben ik nog lid van de ene vereniging en heeft de nieuwe vereniging me al aangemeld..
Dus ik volg even!

Mujannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:28

Hier ook problemen! Ik wil mijn startpas wijzigen van endurance naar algemeen, maar helemaal aan het eind krijg ik de melding dat er al een startpas actief is... Ik ga morgen maar even met de KNHS bellen, want wil in januari ook dressuur gaan starten...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:31

Mujannah schreef:
Hier ook problemen! Ik wil mijn startpas wijzigen van endurance naar algemeen, maar helemaal aan het eind krijg ik de melding dat er al een startpas actief is... Ik ga morgen maar even met de KNHS bellen, want wil in januari ook dressuur gaan starten...

Dat was mijn plan ook, maar ze zijn 2 januari pas weer bereikbaar, als ik het goed begrepen heb -O-

Mujannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:57

Tssss, dat bedoel ik altijd! KNHS is slecht bereikbaar!!! Volgens mij is het morgen ook gewoon een werkdag voor iedereen... Prima dat je alles via mijnknhs kan regelen, maar bij mij werkt het nooit... En alle endurance-resultaten worden er niet in bijgehouden... Voor je winstpunten moet je dan weer bellen... Hebben ze mijnknhs alweer veranderd, zorg dan ook dat het werkt! Pfff, wordt er gek van!!! Heb iemand van wedstrijdsecretariaat van mijn vereniging gemaild, maar krijg ik ook geen antwoord van... Baal ervan, wil graag meer wedstrijden rijden, maar heb er op deze manier al haast geen zin meer in...

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:00

Waarschijnllijk moet je als startdatum vanaf 1 januari intypen TS? Zou dat kunnen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:01

miepje17 schreef:
Waarschijnllijk moet je als startdatum vanaf 1 januari intypen TS? Zou dat kunnen

Goeie suggestie! :j
Maar werkt helaas ook niet.. :(

jmvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:03

Hoi, Ik heb een week geleden ook mijn startpas aangevraagd, met precies hetzelfde probleem. Waarschijnlijk heeft je vereniging dan iets niet aangevinkt ofzo, ik weet niet meer precies wat dat nou was, maar als je gewoon even een mailtje stuurt en daarin even uitlegt wat het probleem is word het opgelost, tenminste dat was bij mij zo.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:03

Weten jullie allemaal zeker dat jullie nieuwe vereniging je aangemeld heeft als lid? Als dat nog niet gedaan is, is dat het probleem.

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:04

jesra, bedoel je dat ze startafdeling niet hebben aangevinkt?

jmvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:06

Ja, dat bedoel ik ja! Dat was bij mij dus het probleem, dit heeft de knhs veranderd en ik kon probleemloos een startkaart aanvragen. :j

kleinvosje schreef:
Weten jullie allemaal zeker dat jullie nieuwe vereniging je aangemeld heeft als lid? Als dat nog niet gedaan is, is dat het probleem.

Ik was al meer dan een jaar lid van die vereniging, dus daar lag het bij mij niet aan, denk dat ze dat gewoon vergeten zijn aantevinken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:07

Hmm.. bij mij klopt het dat ze de startafdeling niet hadden aangevinkt, maar ik heb zojuist bevestiging gekregen dat ze dat nu wel gedaan hebben (5 minuten geleden), naar aanleiding van mijn mail. En ook meteen automatische mailtjes van KNHS ontvangen van heraanmelding.
Het werkt nu alleen nog steeds niet, maar kan zijn dat dat even tijd nodig heeft natuurlijk.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:08

Maar jesra, was je in dat jaar ook al lid van de KNHS?

jmvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:13

kleinvosje schreef:
Maar jesra, was je in dat jaar ook al lid van de KNHS?

Ja, tenminste ik neem aan van wel, daar heb ik wel voor betaald :+ . ik kreeg ook wel de paard&sport (die krijg je toch als je lid bent? :) )en kon ook gewoon ieder moment een startkaart aanvragen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:15

De paard en sport krijg je als je een starpas hebt, of je moet er apart een abonnement op hebben. Maar zoals ik het lees, was je wel lid ja. Nou ja, nu is het opgelost!

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:42

Ik heb dit ook allemaal gehad een tip ga via Google Chrome naar jouw knhs internet explor wil dit probleem nog wel eens veroorzaken :j

lisaxxmaxima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:03

moet je naar de kns bellen of maien

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:06

Ik vorige week nog een aangevraagd geen probleem ;)

Heb je wel het paard al geregistreerd in mijnknhs ?
Je moet nl als je dit niet hebt niet op aanvraag startpas maar op registreer paard drukken, dan kun je daar alles invoeren en als het goed is vraag je daarmee ook je startpas aan ;)
Kijk hier : dit vul je in en als het systeem je paard kent komt eronder te staan vraag direct een start pas aan anders moet je de volgende stappen ook doorlopen

http://i42.tinypic.com/mmzucp.jpg

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 09:26

Bedankt voor de reacties !

Waar kan ik zien of mijn vereniging wat vergeten is aan te vinken? Of kan ik dit zelf niet zien?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 09:34

Mijn lukt het ook nog steeds niet om hem aan te vragen.

Club zegt dat ze me hebben aangemeld
Knhs zegt ik heb geen club

Tja dan zit je er dus tussen in, ik hoop dat het vandaag allemaal geregeld word want anders word het weer bellen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 09:37

Het kan zijn dat je vereniging heeft ingesteld dat zij dat moeten doen. Misschien is dat het probleem?

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:40

Urielle schreef:
Het kan zijn dat je vereniging heeft ingesteld dat zij dat moeten doen. Misschien is dat het probleem?

Dit was bij mij idd het geval, ik kreeg de zelfde melding als de ts.

AnjaClaudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:42

Dit probleem heb ik ook!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:43

Ligt aan je vereniging inderdaad. Bel je vereniging op. Deze dienen een mutatieformulier in te vullen. Vervolgens kun je gewoon je pas aanvragen. Zou sowieso even bellen in elk geval.
Ik ben lid van het AVS met mijn AV en wij moeten ook via ons stamboekkantoor (tevens rijvereniging) een startpas aanvragen.