zijn er hier mensen die daar ook ervaring mee hebben?
zo ja wat hebben jullie daarmee gedaan?
wordt een duur grapje zo voor mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ben in 4 maanden aan mijn 8e deken toe en 2e kudde. Niets hielp ook niet diverse soorten antibijt. In zijn nieuwe groep gaat het beter, maar nog steeds 2 dekens.Celiien schreef:Hoezo een duur grapje voor jou? Paarden spelen onderling, is toch een risico van paarden in de wei houden met dekens?
In dure exeemdekens, daarnaast is hier niet genoeg land om de kudde nog verder op te splitsen.Judith_ schreef:Celiien schreef:Hoezo een duur grapje voor jou? Paarden spelen onderling, is toch een risico van paarden in de wei houden met dekens?
Eigenaar is verantwoordelijk voor gedrag van zijn paard, als die doelbewust dekens sloopt vind ik wel dat de eigenaar daar zijn verantwoordelijkheid voor kan nemen.
Hier is ook zo'n truttebol die erg lief is, maar ook erg bitch kan zijn en het leuk vind om de deken beet te houden en het paard dan weg te jagen... Krijg je mooie winkelhaken van.In dure exeemdekens, daarnaast is hier niet genoeg land om de kudde nog verder op te splitsen.
Paard in kwestie heeft een graaskorf om in de kudde, dit werkt goed.
eens dat niet alles te voorkomen is. Maar niet iedere eigenaar kiest voor dekens als handigheidje maar als must. Eigenaar van het paard wat de dupe is kan er ook voor kiezen om twee kapotte dekens om en om te doen en tussendoor de scheuren te repareren. Eigenaar van het happerige paard kan ook een muilkorf proberen. Samen tot een oplossing komen is altijd fijner.