Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn Haflinger ruin en de Shet ruin kunnen inderdaad wel eens spelen, uitdagen steigeren e.d. De Shet merrie en mijn Haf zijn juist weer beste vriendjes, altijd samen en eten en kroelen. De TinkerxWelsh merrie is de jongste en wil de rest nog wel eens opjutten om een lekker stuk te rennen.
Daardoor merk ik ook meteen dat z'n hele gedrag tov mij is veranderd. Gelukkig komen er zondag nog twee ruinen bij hem in de paddock staan en dan zal hij wel weer opbloeien!
Als ze er wel is, zijn ze geen extreem dikke vrienden, en als ze weg is is hij over de zeik.
En hij bleef ook heel netjes van haar deken af. Hij was in gedrag naar mij toe toen ook wat rustiger en meegaander. (hij zat echt goed onder de plak bij haar
)
Kostolany schreef:Klopt wat je zegt;) Maar ja, kan moeilijk een hele collectie paarden voorbij laten komen om te zien of het klikt;) En band is ook niet meteen zeg maar dat moet groeien vaak ook:) Maar soms is het meteen duidelijk dat ze elkaar gewoon niet moeten. Lastig iets. Ik had nu een merrie op het oog iets kleiner dan hij. Tja..en kan niet op proef dus zou meteen kopen worden en hopen dat het gaat anders zit ik met een paard dat er weer uit moet en dat kan ik vaak ook niet zo goed;)