Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb al beetje gegoogled maar word er niet veel wijzer van..
Wist niet dat er speciale broeken voor waren haha EvelienKiss schreef:@ Naomi. Jodphurs hebben in plaats van aansluitende nauwe pijpen, wijde pijpen.
@crazycactus. Ik begrijp dat het dus niet de bedoeling is om er hoge rijlaarzen onder te doen? Waarom zou dat zijn?
En ik vraag me af of de hulpen nog steeds goed doorkomen met meer stof er tussen....

SuperAssie schreef:EvelienKiss schreef:@ Naomi. Jodphurs hebben in plaats van aansluitende nauwe pijpen, wijde pijpen.
@crazycactus. Ik begrijp dat het dus niet de bedoeling is om er hoge rijlaarzen onder te doen? Waarom zou dat zijn?
En ik vraag me af of de hulpen nog steeds goed doorkomen met meer stof er tussen....
Natuurlijk! Wat denk je zelf?
Of er nou sok+broek of sok+broek+leren laars aan je paard zit, hulpen komen gewoon door. En je zou wel hoge rijlaarzen er onder kunnen doen, maar dat is een beetje dubbel op en vrij onhandig denk ik.
Gewoon een lekker zittende rijschoen eronder, ik heb zelfs gympen look-a-likes gehad, die zaten echt heerlijk maar wel met hakje

Zinzi_jewel schreef:Meen je dat Koper?
Zag de ijslandse paarden mensen er hier al veel eerder mee als de standaard ruiters.
Het waren ook de winkels met ijslandse paarden.spullen die ze het eerste verkochten hier in.NL