Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mloes schreef:Waar ik sta betalen we 700 euro incl stroom voor 1.5 hectare. We hebben er wel een bak bij en de stallen waren al klaar. Dus het is niet echt te vergelijken vrees ik
IvankBacardi schreef:ik denk dat je beter de boxen voor eigen rekening kan doen, stel ze gaan weg dan moeten die boxen er ook weer uit!
Aartje schreef:Maar er komen wel 5 paarden in straks? Ik denk voor de kale huur zou ik toch naar 100,- per paard gaan. En dan nog even uitrekenen wat je ongeveer aan water en stroom kwijt bent. Denk dat de huur dan toch al snel tussen de 500 en de 700 kan zitten. Ik weet niet hoe populair de grond is daar? En gaat die huurder het ook weer verhuren aan andere paardeneigenaren?
superwoman schreef:Josse22, ik denk dat je voor de weide al 75 pp kunt vragen.........
Maar gaat ze ook handelen met de paarden en wat als er meer mensen komen? (verzorgsters of zelfs een stal verhuurd omdat ze die over heeft?