en ik hoef geen rekening te houden met nat weer oid, wij hebben namelijk een binnenbak
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën, ervaringen en of kledingadvies.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik hoef geen rekening te houden met nat weer oid, wij hebben namelijk een binnenbak
En anders een shirt met lange mouwen. 
badeendje schreef:Als het enorm koud is dan heb ik een thermoshirt met lange mouwen, soms nog een shirt met lange mouwen en een sweater onder m'n BP en dan is het warm zat

Ik rijd in de winter met een trui eronder. Ik heb een bp met blokjes van Racesafe (weet niet wat jij hebt) en die kan je aan de zijkant groter en kleiner maken. In de zomer rijg ik m wat strakker en rijd ik met t shirt eronder en evt trui erover. In de winter maak ik m wat groter en rijd ik met trui eronder en evt een jas erover (in en uitstappen in jouw geval misschien). Ik rijd wel buiten dus dan blijft de jas meestal wel aan....haha.
Daarbij lijkt het me een heel geprop om een jas onder of over je BP te dragen, maar idd met het in en uitstappen is een jas geen overbodige luxe. Gelukkig heb ik nog een oude jas liggen die het voor dat doel het prima kan doen.
Voor mij ist de eerste keer dat ik een protector draag/gebruik en op stal zijn er ook maar weinig die een bp dragen. Dus was ook erg benieuwd hoe anderen dat aanpakken... Ik ben dan ook erg blij met alle reactie's!