Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tita schreef:Je hoort ten alle tijden door te rijden ongeacht wat er tijdens je proef gebeurd.
In je ring of naast de ring, dressuur is ook een onderdeel van gehoorzaamheid.
. unihorses schreef:de beste oplossing had ik nog gevonden om de proef stil te leggen, zoals hierboven ook is gebeurt. je kan toch niet fijn rijden, ookal is het paard niet bang. je kan moelijk de hond omver lopen.
xSlvna schreef:unihorses schreef:de beste oplossing had ik nog gevonden om de proef stil te leggen, zoals hierboven ook is gebeurt. je kan toch niet fijn rijden, ookal is het paard niet bang. je kan moelijk de hond omver lopen.
Als ik iets doe op uitrit is het doorbanjeren, paard doet dat dan ook gewoon omdat ze er op vertrouwd dat ik zorg dat haar niks gebeurd, mensen moeten maar op hun dieren letten, 95% van de honden weten wel hoe hard ze weg moeten rennen als een paard in draf aankomt![]()
Staat het trouwens niet op je lijst, dat je ergens een laag punt voor hebt gekregen?
xSlvna schreef:Als ik iets doe op uitrit is het doorbanjeren, paard doet dat dan ook gewoon omdat ze er op vertrouwd dat ik zorg dat haar niks gebeurd, mensen moeten maar op hun dieren letten, 95% van de honden weten wel hoe hard ze weg moeten rennen als een paard in draf aankomt![]()
Staat het trouwens niet op je lijst, dat je ergens een laag punt voor hebt gekregen?
unihorses schreef:de beste oplossing had ik nog gevonden om de proef stil te leggen, zoals hierboven ook is gebeurt. je kan toch niet fijn rijden, ookal is het paard niet bang. je kan moelijk de hond omver lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=PrfiyTqy8q8
tita schreef:Je hoort ten alle tijden door te rijden ongeacht wat er tijdens je proef gebeurd.