Nu heb ik een rekening binnen van stal dat ik voor 3 dekens moet betalen terwijl er maar 2 mee gegaan zijn om te laten wassen. Nu snap ik wel dat de staleigenaresse het bedrag voor geschoten heeft,en zegt dat ze niet voor die kosten op wil draaien want ze had er zoveel afgerekend.. dus was mijn probleem. Ik vroeg om een telefoonnummer zodat ik zelf erachteraan kon voor een oplossing toen zei ze dat het geen zin had want die mensen wassen al zoveel dekens, en ze zich niet in allerlei bochten wou wringen.
Omdat ik er zo van baalde heb ik het telefoonnummer zelf opgezocht en gebeld. De vrouw van de wasserij zag dat er 3 dekens op de lijst stonden, waarvan 1 inderdaad met een ander handschrift is geschreven. Ze blijf zeggen dat ze die dekens gewassen hebben want als ze er niet waren had ze een vraagteken op de lijst gezet.
Maar ik heb toch echt een vieze deken in de kast liggen met het label waar het nummer op staat eraan. Hoe moet ik dit nu aanpakken? Wil natuurlijk niet betalen voor iets dat niet eens gewassen is. Snap dat het verwarrend is dat die deken wel op de lijst staat. Helaas kon ik er zelf weinig aan doen omdat ik op vakantie was, en het zelf dus niet heb kunnen zien.