Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Frensie schreef:Leorah met korting zullen ze niet doen want vanaf het moment dat je je pas hebt aangevraagd, mag je ook starten. Dus vanaf 6 augustus heb je gewoon kunnen starten.
Daarnaast bestaat die korting na 1 oktober niet meer. Daarvoor hebben ze de gelimiteerde startpas waarmee je 4 proeven mag rijden.
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt zeg pffff. Oh ja, ik moest wel gewoon het volle tarief betalen, omdat ik met alleen het combinatienummer ook gewoon mag starten. Murosch schreef:Zal ik maar zeggen dat ik hem dus NOG STEEDS NIET heb???!
6 augustus geactiveerd... inmiddels is het.. 7 november.
Jaja, ze kunnen er wat van bij de KNHS. Ik heb meerdere malen gebeld, afgelopen ook weer. De mevrouw beloofde me dat ie maandag toch echt bij de post ging. Nou het is nu donderdag en hij is er nog steeds niet.Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt zeg pffff. Oh ja, ik moest wel gewoon het volle tarief betalen, omdat ik met alleen het combinatienummer ook gewoon mag starten.
Murosch schreef:Zal ik maar zeggen dat ik hem dus NOG STEEDS NIET heb???!
6 augustus geactiveerd... inmiddels is het.. 7 november.
Jaja, ze kunnen er wat van bij de KNHS. Ik heb meerdere malen gebeld, afgelopen ook weer. De mevrouw beloofde me dat ie maandag toch echt bij de post ging. Nou het is nu donderdag en hij is er nog steeds niet.Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt zeg pffff. Oh ja, ik moest wel gewoon het volle tarief betalen, omdat ik met alleen het combinatienummer ook gewoon mag starten.