Ahum, schaal klopt niet bepaald maar goed, het geeft een idee.
Het gele links is het stuk van onze buurman. Het grijze staat ons huis, loods, etc dus daar kunnen ze niet komen. De dubbele lijn boven de woorden "weiland 2" zijn prikpaaltjes die ik momenteel heb staan om het bovenste stukje te laten bijgroeien. In principe hoort dat stuk bij het deel "weiland 2". Memuska staat as we speak op het kleine stukje onderaan "gras" en Willow en Margriet op het onderste stuk "weiland 2". Stukje voor Mush is te klein en 't is een noodoplossing, bovendien kan Mush van daaruit haar stal niet in dus dat kan sowieso niet. In de stal staan van boven naar beneden Margriet - Mush - Willow. Omdat Mush niet meer zo goed ziet wil ik dat liever niet wijzigen uiteraard.
Tot nu toe stonden ze alledrie op weiland 2 (hele stuk). Van daaruit kunnen ze dus gewoon naar hun stal. Als Willow lastig deed, zette ik hem op paddock + weiland 1, maar weiland 1 is nu ook afgesloten om te groeien. Ik kan natuurlijk wel een stukje afzetten maar dan staat hij nog niet bij de anderen. Paar dagen geleden heb ik dus weiland 2 in twee stukken gedeeld om hen te splitsen, maar dan kunnen ze niet allemaal bij de stal + kan mijn gras niet groeien.
Ahum, ik hoop dat jullie het een beetje snappen. In elk geval super bedankt om mee te denken iedereen! En sorry voor mn belabberd tekentalent