ik kom nml altijd 'bekende ruiters' tegen, en dan bedoel ik niet bekend in deze regio, maar landelijk bekend
en oke, ze rijden super, maar sommige jury's vergeven foutjes wel eens iets te gemakkelijk bij hun, en niet bij ons 'gewone ruiters'
ik wil heel graag mn laatste 3 wp bij elkaar krijgen, maar nu mag ik de komende wedstrijd na een BN'er, waardoor mijn proef dus echt 3x nix lijkt en ik ook minder punten krijg omdat ik 1) een minder super-paard heb 2) minder goed kan rijden 3) geen naamsbekendheid heb
oftewel, mijn proef valt in het niet, na de proef van de BN'er
als ik normaal een proef rijd na een gewoon iemand heb ik meestal meer punten dna wanneer ik een zelfde pref laat zien na een BN'er
over 5 weken moet ik voor die persoon, dat maakt me dan niets uit
hun mogen gewoon meedoen aan de wedstrijden volgens het reglement, maar ik baal er wel een beetje van als ik er na moet starten, gewoon omdat het niveauverschil zo groot is
ik kom redelijk tot goed mee in de M2, maar hun rijden ook landelijk en vliegen ook door de klassen heen(wel verdiend ook hoor!) maar ja die paar x dat je ze tegenkomt is het wel n beetje vervelend
heeft iemand hier ook ervaring mee?