Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rijd zelf met een fjord in het M2 en moet eerlijk zeggen dat we regelmatig alle kwpn-ers eruit rijden. Dus dat het een koudbloed is, maakt qua prestaties (tot op zekere hoogte) niet zoveel uit.. Sommige juryleden houden niet zo van koudbloeden maar over het algemeen zijn de reacties altijd erg leuk 

Lowara schreef:Tjah... Wat wil je horen?
Zolang het 4 benen heeft en hinnikt, mag je er in de ring mee verschijnen.
Waarom wil je weten wat anderen ervan vinden?
Je start hopelijk voor jezelf, en als mensen kijken.. Kijken ze toch mooi?
Als er een mooie bonte KWPN'er de ring inkomt, kijken mensen ook wel. Het is immers iets andsdan anders, en dan val je toch meer op dan met een effen bruine.
Ik start zelf twee Tinkers KNHS, allebei in het M1, een effen bruine en een bruin bonte.
Beide dames hebben het altijd prima gedaan, en qua andere deelnemers boeit het mij weinig wat men ervan vind, IK start omdat ik het leuk vind om te starten, en toevallig is dat met een minder regulier ras.
Lekker van genieten, blijven starten, en ga geen nare vragen stellen als ' wat vind je ervan' want trust me.... Er zijn 100.000 meningen, en deenige die telt is je eigen en je plezier daarin
Ben nu zelf een jonger Friesje aan het beleren, wss sept/okt eerste wedstrijd. En wat is ze toch mooi
En iedereen kent de eigenaar van mn Friesjes hahahah xD

DynamiteS schreef:das waar. Ik rijd voor kring eersel, en het ''koudste'' wat ik zie is een Fries. Tinkers ben ik nog niet tegengekomen..
Mag ook via PB hoor!SienenIvo schreef:Ik rijd zelf met een haflinger en ja,je word bij sommige jury's afgekeurd wegens geen ''normaal paard'' te rijden hebben.. (stond een keer op mijn coupon..)
Bij sommige krijg je ook wel positieve reactie's en commentaar zoals, Stoere pony, leuk ding, je hebt goed gereden met je haflinger, etc. Maar ja kan ook minder positieve reactie's krijgen zoals, het zag er niet uit,dit is geen pony voor dressuur,hier hoor je niet thuis, etc. Maar daar moet je dan niks van aantrekken. Als je voor jezelf goed gereden hebt is het toch goed?