Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoe kan ik dit het beste aanpakken op een manege? Hoe herken je een ruitertje met aanleg, eentje die overweg kan met een eigenwijze welsh :p
MelissaV schreef:Zouden er op een manege leuke ruitertjes tussen zitten? Heb de pony nu op L1 niveau qua dressuur en ben het springen aan het oppakken met hemHoe kan ik dit het beste aanpakken op een manege? Hoe herken je een ruitertje met aanleg, eentje die overweg kan met een eigenwijze welsh :p
trailer is aanwezig heb enkel geen rijbewijs. Over 1,5jr wel. MelissaV schreef:Les kan ik zelf gwven en vraag ik dan niks voortrailer is aanwezig heb enkel geen rijbewijs. Over 1,5jr wel.
Is het misschien slimmer om de pony nu 1,5jr te trainen tot het hoogst haalbare niveau en dan een ruitertje zoeken en zelf voor vervoer zoeken? Dan betalen ze enkel het ligeld (60,-) en startkaarten (10,-) 70,- per jaar dus..

enjoy86 schreef:MelissaV schreef:Les kan ik zelf gwven en vraag ik dan niks voortrailer is aanwezig heb enkel geen rijbewijs. Over 1,5jr wel.
Is het misschien slimmer om de pony nu 1,5jr te trainen tot het hoogst haalbare niveau en dan een ruitertje zoeken en zelf voor vervoer zoeken? Dan betalen ze enkel het ligeld (60,-) en startkaarten (10,-) 70,- per jaar dus..
niet aanvallend bedoeld, maar als je niet zelf kunt inschatten hoe je een ruitertje met aanleg herkent ben je misschien ook niet de meest geschikte persoon om les te geven
MelissaV schreef:Hoihoi,
Mijn pony is een zeer goede springer. Wij hebben hem op 1.32m gemeten kan ook groter of kleiner zijn. Ik woon in België aan de grens. Nu ben ik aan de lange kant en rij zelf western, ik kan/wil hem dus niet uitbrengen. Ik zou hem zelf graag eens op een oefenjumping starten om te kijken wat hij doet. Als hij dan braaf is, zou ik graag een ruitertje zoeken die hem uit wil brengen in zowel dressuur als springen.
Het is een echte topper van een pony, gouden karakter en een pony om in de prijzen te rijden. Hij mag van mij uitgebracht worden in Nederland of België, ik vraag er niks voor buiten het ldigeld van de rijvereniging en inschrijfgeld v.d wedstrijden.
Is er veel interesse van ruitertjes tussen de 8 en 12jr die hem uit willen brengen of is het zoeken naar een speld in een hooiberg?
lizy29 schreef:Gaat dit over je westernpony die je eigenlijk wilde verkopen maar wat niet lukte. En die helemaal niet zo braaf is en eigenlijk niet echt geschikt voor beginners?
(neem ik aan).