Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lisenka87 schreef:dit klopt. maar het is toch niet terecht dat als ze mij aanbieden om een paard in training te nemen voor de verkoop dat ik dan voor de kosten van de stalling op moet draaien als het paard verkocht is.
) kan ik me, bij maandelijkse betaling, voorstellen dat ze het stalgeld factureren tot het einde van de maand (zij zitten met een lege box). Trainingskosten daarentegen vind ik onredelijk, die zou je m.i. enkel voor de 5 weken hoeven te betalen.lisenka87 schreef:Ik heb hun netjes de afgesproken provisie betaald. En hun konden inderdaad weten dat het paard van de ene op de andere dag verkocht zou kunnen worden. Ik vind het gewoon een beetje een vreemde zaak. Als ik hun nou benaderd had om mijn paard in training te nemen werd het een heel ander verhaal, maar dit vind ik gewoon echt niet leuk en ook niet netjes
, maar heb je voor de eerste maand cash of per bank betaald? Oftewel hebben ze bewijs van de gemaakte afspraak?
) lisenka87 schreef:Ik heb hun netjes de afgesproken provisie betaald. En hun konden inderdaad weten dat het paard van de ene op de andere dag verkocht zou kunnen worden. Ik vind het gewoon een beetje een vreemde zaak. Als ik hun nou benaderd had om mijn paard in training te nemen werd het een heel ander verhaal, maar dit vind ik gewoon echt niet leuk en ook niet netjes