Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik rijd altijd buiten. Door de duinen en met alle laaghangende takken en kronkelpaadjes en lange ritten (meestal minimaal 2 uur) heb ik gewoon een hoodie aan. Kan je veel makkelijker meezitten en bewegen berg op/afwaarts en in de bochten vind ik.

Jette schreef:Haha neeIk rijd altijd buiten. Door de duinen en met alle laaghangende takken en kronkelpaadjes en lange ritten (meestal minimaal 2 uur) heb ik gewoon een hoodie aan. Kan je veel makkelijker meezitten en bewegen berg op/afwaarts en in de bochten vind ik.
Tegenwoordig draag ik toch liever een matchende leuke t-shirt. Ik probeer mijn outfits dus altijd wat te matchen.
.
. Heb helaas geen foto's want ik ga meestal alleen op pad.
Had het voor elkaar weten te krijgen om een daas in haar beha te krijgen. En die moest er natuurlijk uit. Lag bijna van mijn paard van het lachen.
?
, eerst corsetje met het mooie weer

MiReRe schreef:Ik vind setjes en nette kleding geweldig om te zien. Dus ik begrijp best dat je het leuk/ belangrijk vindt. Maar ik ben bij de paarden echt een smeerpoets, het lukt me niet om redelijk schoon te blijven en ik vind het ook niet erg. Heb liever een schattige snuit tegen me aan en dus mijn shirt vol paardenkwijl dan dat ik op m'n nette kleren moet letten.
Dus nee, rijbroek, cap, laarzen en een goedkoop shirt van de zeeman ofzo dat juist vies mag worden.