Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
orion456 schreef:Voor de binnenwedstrijden hebben we altijd genoeg inschrijvingen en zit het goed vol, maar voor de buitenwedstrijden (op gras proef rijden, op zand losrijden) loopt het aantal inschrijvingen echt drastisch terug......
orion456 schreef:- aan de wedstrijdruiter/amazone: ben je minder wedstrijden gaan rijden afgelopen jaren? Waarom? Merk je iets van terugloop bij wedstrijden? Is er meer of teveel keus aan wedstrijden? Waar let je op bij het inschrijven van een wedstrijd (bodem, plaats, afstand??), wat vind je belangrijk waar een goede wedstrijd aan moet voldoen?
- aan iedereen: tips om meer inschrijvingen te krijgen???? Wat kunnen we nog verzinnen?
maar op sommige plaatsen komt er altijd maar 1 bepaald jurylid en als die mij niet graag ziet rijden en ik weet dat al op voorhand kan ik me de moeite wel besparen.
Alter_Ego schreef:Het is gewoon dus puur een vicieuze cirkel:
- Inschrijfgeld moet verhoogd worden ivm het ontbreken van sponsorgeld;
- Deelnemers blijven weg door het verhoogde inschrijfgeld;
- Verenigingen verlagen prijzengeld door wegblijven deelnemers;
- Het kan voor deelnemers niet meer 'uit' om op concours te gaan.
- Inschrijfgeld moet verhoogd worden.......
Vraag is alleen; hoe dit te doorbreken? Zijn deelnemers bereid om te accepteren dat een prijsje puur het inschrijfgeld terug krijgen is? Of willen zij persé minstens € 50,-?
Door het wegvallen van de enorme prijzengeld kostenpot kan het inschrijfgeld verlaagd worden.
Wedstrijd rijden wordt momenteel eigenlijk weer een soort elite sport.
orion456 schreef:Zouden jullie daar problemen mee hebben als je geen voorkeuren meer mag aangeven op een wedstrijd bij inschrijving??