Ik kreeg woensdag op les al zulke leuke reacties. "Hee, je gaat met je nieuwe paard starten volgende week, wat goed zeg! Je rijd hem ook erg fijn, complimenten hoor!" Mijn instructrice: "Ik zag dat je op de startlijst staat, super joh!

De les op de Ruitervereniging ging al erg goed (op een klein op-hol-sla-akkefietje na dan), dus ik heb goede hoop. Ik rijd Nimondro nog niet zo lang, goed twee-en-een-halve maand denk ik, zo'n drie keer per week. Ik heb hem helemaal vanaf niets weer op moeten pakken en dat was in het begin wat lastig, maar had hem al vrij snel op de goede weg. Van een paard zonder conditie en spieren met een zeer harde mond, naar een in balans lopend paardje die ook af en toe eens los wilde laten. Ben dus best een beetje trots op hoe het nu gaat. Afgelopen week priveles gehad van janna en ook zij vond het geloof ik wel leuk gaan. Dus op zich ben ik er klaar voor. Hij is nog niet echt bevestigd, maar heeft weer hele andere sterke punten dan Jurga. Zo kan Nimondro heel goed halsstrekken, galopperen en middengalop en ook netjes middenstap tonen. Wijken begint ook te komen, dus ik heb goede hoop. Ik mag niet klagen in ieder geval.
Woensdag start ik Nimondro op Jurga's plekje op de Nieuwe Heuvel en donderdag start ik op de Burght in Barneveld. Twee dagen na elkaar, kwam toevallig zo uit. December start ik niet, dus dan maar een keertje zo. Ben echt erg benieuwd hoe het zal gaan, als ik donderdag L1+8 ben moet ik trakteren van janna

Jurga hoop ik in januari weer goed te hebben, maar dat blijft afwachten. Het lijkt in ieder geval de goede kant op te gaan.

Dus: WISH ME LUCK!